|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har min bil inne på blocket sedan en dryg vecka för försäljning. Länk Har blivit bjuden 90 000 SEK av en seriös spekulant som provkört bilen. Skall jag nappa på det eller är det för billigt ? tacksam för snabba reaktioner då jag helst skall bestämma mig under kvällen. Nysse | |
|
Enligt mina ramar så tycker jag 10% prutning är en bra deal, för dig alltså. Betänk att du annars ska försöka sälja den snart igen, prövkörningar etc, några veckor till kanske. För vaddå? Femtusen mer....? Sälj säger jag. |
|
| sälja sig.... | |
| Jag hade sålt den direkt. | |
|
Tycker du ska sälja Nysse. E38 pre-facelift kommer att sjunka en hel del närmaste tiden (och har redan sjunkit mycket). 90.000 kr är ett bra pris för både köpare och säljare i det här fallet, tycker jag. Vad ska du handla nu då? :) |
|
|
Hej igen ! Får meddela att hon får hänga med ett tag till. Köparen försökte pruta ytterligare 5 000 spänn (85 000 SEK). Då tyckte jag gränsen var nådd och satte mig i "gamla Bettan" och körde hem till Gränna igen. Himla behaglig resa faktiskt trots 30 mil. Får väl se hur det blir framöver. Tack för Era reaktioner tills vidare. Nysse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.