|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
Jeppe W |
tjänster å gentjänster brukar jag säga...! |
|
självklart, men sicka ett mail så kan vi diskutera lite mer där. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ngn som har en ritning? |
|
|
Ngn som kan mejla ritningar på en WG. Mvh Mattias |
|
|
Jag vill kan oxå tänka mej en ritning... Mvh. jag |
|
325_e30 |
vad är en wastegate,'? Nöbörjare!! hehe! Bmw For Life |
|
wastegaten är den ventil som man reglerar laddtrycket med på en turbobil, det regleras genom att vid ett givet laddtryck så öppnas ventilen o leder avgaserna förbi turbons turbin, laddtrycket som ventilen skall öppnas på kan regleras genom att byta fjäder i wastegaten, justera den fjäder som sitter där eller med laddtrycks styrning via mot tryck på andra sidan membranet. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Hej Jeppe W! Kan du skicka ritningar till mig med? Om du har dom kvar. Då jag är lite sent ute kanske;P hittade hit nyss! |
|
|
Hej Någon smart som kan förklara hur ftp funkar? Prova att skriva adressen som angivits tidigare i explorer och då kommer det en ruta där man skall skriva lösenord och användarnamn, men det funkar inte med det angivna lösenordet och användarnamnet som finns på en tidigare sida.... Tacksam för svar :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.