|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Såg att FTP:n fortfarande bara innehåller dumpen, ska kolla vart resten tog vägen med serverägaren...misstänker att han va snål med utrymme.... :P |
|
Ja, jag saknar wastegaten. |
|
|
Jeppe, Kanon fan vad jag har letat!... wastegaten har aldrig legat ute på ftpn tror jag!... |
|
| Jeppe, har du nåt emot om jag kommer med lite kritik/synpunkter på dumpen? | |
|
jeppe w: Behöver du webbutrymme? www.535twinturbo.com |
|
Jeppe W |
Cossie; all kritik är välkommen, då jag själv inte testkört något av mina alster ännu, det var liksom det som var meningen med att jag la upp exvis dumpen för allmän beskådan, vi hjälps åt att ta fram bra grejer som är lätta att tillverka helt enkelt! |
Jeppe W |
3riksson; ja det verkar inte bättre, killen som äger servern där dumpen nu ligger har inte mer plats (jag vill inte tjata) så det skulle vara alldeles utmärkt! |
|
maila till min 535 mail så lägger jag ut det på tex "ritningar.535twinturbo.com" eller vad du vill, bestämm namn själv, vill du ha en liten hemsida till går det bra med. www.535twinturbo.com |
|
|
kontakt@535twinturbo.com www.535twinturbo.com |
|
|
så där nu har vi en början iaf Länk Glöm inte att läsa LAS_MIG.txt www.535twinturbo.com |
|
Jeppe W |
hehe...du avsäger dig alltså allt ansvar vad gäller ritningar och dess innehåll?? Fegis.... ;) |
Jeppe W |
Jag ska packa ihop det jag har (Dump + Waste + Plenum + Grenrör) så mejlar jag dig typ imorr´n, går det bra? |
Jeppe W |
Som tidigare frågats; vet någon var man kan få tag på membran mm i olika storlekar, det skulle underlätta konstruerandet kraftigt... |
|
det går hur bra som helst skriv här när det är klart så kanske vi kan starta en ny tråd om det här =) Har du msn? tänkte om du vill ha lite mera och enkel kontakt. www.535twinturbo.com |
|
Jeppe W |
jag har inte bredband hemma ännu, jag bor så långt ut i skogen att enda sysselsättningen på kvällarna är att rita CAD.....msn går inte att köra på jobbet, allt roligt/finurligt är numera låst av vår IT-stab.... i annat fall finns ju telefon....! |
|
kör webb msn, brukar gå på det mesta =) jo det går ju det med, men får se om det behövs enns kanske löser sig ändå ;) aja medela mig när du skickar iaf. www.535twinturbo.com |
|
|
Var finns ritningen på wastegaten? jag hade tänkt bygga en innom snar framtid och letar efter en ritning! kanske någon snäll kan maila? under 10mb till jimmy.lindroth@telia.com över 10mb till pevab@hotmail.com mvh Jimmy |
|
Jeppe W |
Kanske på sin plats att även här på forumet tala om vad som händer; det händer väldigt lite just nu beroende på att min nyfödda dotter ligger inlagd på sjukhus på obestämd tid, inget allvarligt dock, men detta medför att jag inte riktigt hinner med alla mina åtaganden, jag är ledsen för detta men återkommer med utlovade ritningar så fort jag är tillbaka på jobbet igen. Har inte bredband hemma nämligen... :P Under tiden Ni väntar kan väl de som redan laddat ner dumpen (44 st) skriva lite här om vad de tyckte kunde förbättras osv. |
|
jag sitter bara och väntar på order från tillverkaren om mera utläggning och upplägg osv osv... =) www.535twinturbo.com |
|
|
Och om det är ngn annan som har en ritning på en wastegate så får dom hemskt gärna maila den till mig på alfred@bolina.hsb.se __ Letar ritning till wastegate |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.