|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
OK det är min max limit så ja kan lägga upp det åt dej IAf men har tyvär bara hotmail så du får maila dom i flera mail till mej =) men ja skall försöka lägga upp allt direkt mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
kan tyvär inte hjälpa dej. min FTP kronglar. kna inte hjälpa dej idag IAF. mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
Jeppe W |
Okej, får avvakta lite då! |
|
För alla som har ett litet HOTMAIL konto gör såhär: Länk Nu har jag 250MB hotmail konto:) |
|
Jeppe W |
Ett litet förtydligande är nog på sin plats tror jag, med "Ritning" menas måttsatt pappersblad som man tillverkar efter, "Modellfil"=part eller sammanställning med historik i form av features..... Ni som vill ha filer måste ange VAD ni vill ha..... Lite oklart det här märker jag... Vanligaste filtyperna; Ritning = PDF Part + Sammanställning = IGES eller STEP eller såklart ursprungsprogrammets egna filtyper... / Jeppe W |
|
Ett måttsatt pappersblad i pdf är vad jag eftersöker. |
|
|
Jeppe w: måste säga dig att dumpen såg fin ut |
|
Jeppe W |
Man Tackar! Den andas bra den där rackarn.....skulle nästan behöva ljuddämpare... :P Finns oxå med Closed Loop! Andreas; youvé got mail! |
Jeppe W |
Andreas; du har fortfarande för lite plats på kontot... :( |
Jeppe W |
Samma sak för Jimmy... |
Jeppe W |
Ska prova en annan grej... ftp://jeppe@wikner.org/ |
Jeppe W |
nehepp... [ftp://jeppe@wikner.org/] |
| vad har du för kod in i din ftp:)? | |
|
Mycket snygg, tack. Har du ritningen också eller har du redan försökt skicka? Skräphotmail. |
|
|
du får hämst gärna maila mej (igen?) gärna på en dubbelkolvsdump har mer utrymme nu =) mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
Jeppe W |
Dubbelkolv har jag inte, jag sätter upp den på läsarnas "önskelista"...! Jag har försökt skicka de flesta, med varierande resultat, tänkte därför sätta upp en ftp istället, med ett användarnamn resp. lösenord till de som vill ladda ner ritningar/parter/sammanställningar. De blir väl bra!? Problemet var bara att rättigheterna till mappen kom plötsligt att gälla typ hela disken, vilket inte är så populärt hos han som äger servern....ska fixa detta under dagen! |
Jeppe W |
Erik, det funkar fortfarande inte att mejla dig... |
|
hejsan, isf kan du väl maila mig igen om/när du får igång den? Fiiirebaaat@hotmail.com tack på förhand. www.535twinturbo.com |
|
Jeppe W |
Nu så, prova med ftp.wikner.org, användarnamn "bmwfolk", lösenord=klofwmb....meddela hur det funkar.... |
| Funkar kanon bra. Ser en 40mm dumpventil | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.