|
|
|
|---|---|
|
Jag kollade på olika domäner liknande w_w_w.e30.XXX för att kolla om det var E30-klubbar som reggat dem. Hittade denna skapelse på .org =) Länk Vet inte riktigt vad jag skall säga om det, men fult är ju ett ord som dyker upp i huvudet ;-) | |
| Ser mer ut som tysk 80-tals styling ala vulgo! Snyggt slutrör! | |
| Ser ut som om han har backat på en lyktstolpe =) | |
|
ehhhrmmuuee... Ta bort inlägget, Bilen är en skam för märket... Att det ens går att få en E30 så ful??? Hur lyckas man :) --- /Chrille |
|
|
vadå custom?:=) Alpina Power! |
|
| DTM-pipor?? ;-) | |
|
måttenheten till stuprännor är nog att läge att använda... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Måste vara jobbigt att åka i drive-inen på macdonalds... Dock så bör ju bilen låta ganska fett med tanke på att det lär eka över halva stan i och med höjden på utblåsen :) --- /Chrille |
|
| jävlar vilka små pipor | |
|
haha...va ska man säga?? :) Finns de nånting som är snyggt me bilen? -Jo,bakrutorna såg rätt snyggt tonade ut! |
|
|
WTF!!! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| kunde inte låta bli o kolla lite till på den.... han har ju för f-n monterat flaggor fram på bilen :D :D | |
|
Den bilen var väll inte så farlig. Här är några riktigt vidriga missfoster, är du känslig så vill jag varna er innan ni tittar Länk Här är samma firmas paket till E34, notera vingen...brrrr Länk Eller förstör en Z3M Länk |
|
|
grisrosa bil??? tack för att man blev varnad:P Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.