|
|
|
|---|---|
|
Vad säger panelen om följande: 523iT 1999. Nyimport. 14000 mil med servicebok. Manuell. Utr motsvarande svenskt komfortpaket samt taklucka och cd-vxl. Stolsvärme saknas. Begärt pris 100.000. | |
|
Ganska rimligt pris. Mitt råd är att importera själv dock för att uppnå en större säkerhet om att bilen inte är manipulerad. /Simon |
|
|
Tror det är ungefär där det ligger. Skulle dock aldrig köpa en nyimport om det inte är från någon med väldigt gott rykte. Som Simon skriver hämta hellre bilen själv i Tyskland om du har möjlighet. Å andra sidan finns det ganska gott om e39:or i Sverige till salu och priserna är ungefär på samma nivå här hemma som i Tyskland. Skicka ett mail till mig om du är intresserad av en välutrustad och välvårdad -00:a istället. |
|
| 100 kkr är fullt rinligt tycker jag också! | |
| rimligt menar jag förstås... | |
|
Tack för värdefulla synpunkter! Får ta mig en funderare på denna. Det vimlar av E39, men ont om pärlor till rätt pris... Sedan är det ju så att E39 pre-facelift börjar kännas lite daterad, och 01-> börjar ju krypa ner i pris. Kanske bättre att leta efter en sådan, eftersom jag har tänkt ha kvar bilen länge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.