AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.034

Saxat från STCS ang ett bilinbrott.

Sida 3 av 3
Misshandel bland annat. Ska bli väldigt spännande att se vart det här slutar!
Hur ni kan tycka synd om inbrottsjuven kan jag inte heller förstå, skulle själv kunna tänka mig att uppgradera larmet med en riktigt ilsken siren, men utan fördröjning då.

Men förhoppningsvis behövs det aldrig då bilen står i garage och endast plockas ut på turer som slutar hemma i garaget igen.

Fredrik M
kilroy
Jag har inte läst alla inläggen på SAAB forumet men det jag orkade ta mig igenom tillhör det mest beklämmande jag läst på länge...Förhoppningsvis ligger nivån på detta forumet lite högre...Våld föder våld...det är en lika obehaglig som odiskutabel sanning. Att möta våld med ökat våld är lika ohållbart i det längre perspektivet som att låta kriminaliteten få allt större utrymme i samhället. Alltså måste vi hitta en medelväg. Om var och en blir sin egen rättskipare hamnar vi i en ohållbar situation.De som inte inser detta faktum kan ju blanda sig med vissa av "grottmänniskorna" på Saabforumet...Jag försvarar inte kriminalitet, tvärtom, jag har själv blivit utsatt för den. Men det är sorgligt att konstatera att skrämmande många inte deltagit i den historiska resa som Sverige och övriga Europa har gjort under århundraden i syfte att lämna grottstadiet och den människosyn som präglade den tiden.Mvh kilroy"Att diskutera med fruntimmer är som att läsa tidningen när det blåser" Herbert Tingsten

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.