|
|
|
|---|---|
|
Jao.. Har bilen i ett garage nu under vintern och en dag i veckan så skulle farfar pasera bilen..(rätt tajt mellan bilen och väggen) Så han råkade toucha till spegeln, och den lossnade. Så nu hänger den bara i elkabeln. Har varit dit och försökt sätta fast den igen men hur i hela friden ska den sitta.. ser ingen direkt logisk förklaring. Det sticker ut 3 st järn pluppar.. som ska in i 3 hål i plattan.. men jag får den ej att sitta fast... Nån som har gjort något liknande eller vet hur den ska sitta? Tacksam för svar! Mvh BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag | |
|
Hålen i ditt fäste måste blivit "förstorade" för vanligtvis får man trycka som f*n för att få dit spegeln, förstora järnpluggarna eller förminska hålen så går det. |
|
| Tryck ut av bara H****te.. Det lossnade på min gamla 325 så jag limmade fast dom med super epoxy som dom lär juh inte ramla av i första taget =). | |
| Är inte det farfars jobb!?! ;) | |
Philly |
haha, be din farfar att snickra lite =) BMW |
|
roligt med farfar. min brände upp en kartong med garantibevis och inset nycklar till steget. han trodde det var en tomkartong:P Alpina Power! |
|
| Farfar kanske kan ta fram borrmaskinen, lite plugg & träskruv, så sitter den snart rejält på plats igen! ;) | |
|
hehe.. jag tror att jag ska försöka fixa dethär utan hans hjälp =) tack för era tips BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.