|
|
|
|---|---|
| En mindre viktig fråga.. Någon som vet var jag hittar en M-coupe screensaver? | |
|
Det finns väl massa program som man kan infoga egna bilder till scrrensavern i!?! Ta ett sådant och plocka sedan bilder som det finns gott om, tex i profilerna här! Eller tex z3roadster.et som har MASSOR av bilder. Bla körde de Coupe-only under april på sin sida Picture of The month Länk /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Här finns en M Coupé-skärmsläckare: Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Tack killar! Min 7-serie släckare började kännas inaktuell.. M-coupe nästa. | |
|
Månsson: Då räknar vi med att se Dig på träffen den 1'a maj, Brostugan! :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Bild nummer 8, Caspar har en liten spoiler vid bakdelen i midjan. Ser du den? Den vore tuffa att inhandla, var hittar jag den? Du brukar ju ha koll. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Caspar: Det hoppas jag verkligen! Fråga; vad heter färgen på de coupéer som finns på bilden "1 april 2004" på länken jag fick? |
|
|
Skulle kunna vara typ navarraviolett..? Eller så är det helt enkelt en mörkgrå färg som ser ut att skifta lite mot det lila hållet. Vad den heter isåfall vetefasiken.. =) /eFx www.z4.se |
|
|
Näe, ångrade mig, de måste nästan vara sterlingrå.. /eFx www.z4.se |
|
|
Vågar nästan sätta en liten slant på att det är stålgrå. Jämför med dessa: Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
MAXEY: Jag får inte upp bilden i stort format.. Inga bilder funkar just nu från Z3roadster.net för mig... Jag provar senare. Förstår att Du gillar den bilen, ser lite ut som Din.. typ.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| måste man logga in för att komma åt skärmsläckaren det kommer upp nån text.... | |
|
MAXEY: Fick upp bilden nu, men har faktiskt ingen aning om vad det är för spoiler, känner inte igen splitterserna heller på den bilen... :-( /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.