|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Blinkersen i bakljusen är nog gömda bakom röda täckglas vare sig man vill eller inte. Vita blinkers lär nog inte ens komma som tillval. Mvh, |
|
|
Jag misstänker att det är som Chrille skriver ovan. Det ser onekligen så ut iaf. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Olof: Är du lika förtjust i bakljusen på godtycklig japansk bil av modernt snitt? Nya trean är det minst misslyckade Bangle producerat. Ingen klassisk skönhet på något sätt. Ser väl ut som vilken modern Mitsubishi som helst. Inget fel med det. Kommer med största sannolikhet sälja kanonbra. Ge ditt bidrag till Radiohjälpen 901950-6 |
|
|
I prislistan för E90 står det att vita blinkersglas är standard på samtliga modeller. Kan det vara så att det är bara tyskspecade bilar som funnits på bild? Stefan |
|
|
Tycker att E90 är en grym bil, speciellt nu när den har växt till sig lite.. Jag fattar inte varför så många stör sig på E90:s baklysen??? Om man jämför med baklysen från E46 så ser man att de liknar varandra ganska mycket...så det är inget tal om några japs-lysen här inte.. "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
bjoerck: Det beror på vilken du avser, men troligen inte, nej. Har lite svårt att se vad som är så asiatiskt med dessa. E60 fick i början kritik för sina "kines"-framlyktor, nu tycks de flesta gilla dem och Citroen har redan plagierat dem. E46:s baklyktor var så oerhört runda, nästan lite osportigt enligt mig. Här har de börjat kanta till dem men samtidigt åstadkommit ett mycket modernt utseende. I E90:s helhet sitter de som gjutna om jag får säga min mening. Som vanligt: Man måste se till helheten. Jag tycker E90 sedan är estetiskt oerhört mycket intressantare än E46 sedan. Coupén kan vi ännu inte uttala oss om. Nya Jaguar X-type kombi *host* Mondeo *host*, ser ut som en Suzuki Baleno bakifrån. Där snackar vi "prestigemärke" som gått ner sig. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ja man får helt enkelt köpa pirat baklysen med dioder och då blir det säkert mycket snyggare med dom! He He MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hmm Och då blir man genast lycklig bmw ägare igen med lite tuffare baklysen. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Olof: Visst är utseendet modernt. Men BMW är inte på något sätt banbrytande längre. Bara konstiga. Det var Ford som satte en trenden med det kantiga formspråket. "Sharp Edge" tror jag de kallade det. Vad det gäller Jaguar X-type kombi, eller Ford Mondeo som du envisas att kalla modellen, är inte bakändan särskilt lyckad. Ser ungefär ut som en baleno eller förra generationens V40. Det märke som lyckats bäst med designen just nu är enligt mig Alfa Romeo. En uppstickare är Citroën. Nya C4 coupé är riktigt snygg. Ge ditt bidrag till Radiohjälpen 901950-6 |
|
|
E46 Sedans baklyktor runda? Länk Det är iof inte min definition av runda men :) De är väldigt snarlika på E90 form mässigt: Länk Själva dimbakljus samt backljusdelen är iof klart omgjord på e90, inte till det bättre om du frågar mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
E90 er "bang on"...designet er superb, tekniken er superb og som 320d/325i/330i er den helt enkelt "state of the art" :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
E90 ser modern ut, lite high-tech kombinerat med sportighet. Det är ingen stilbildare, kvalar inte heller in som vacker. Som bjoeck skriver kommer den säkert att sälja kanonbra. . ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
| LOVES IT! | |
|
Stefan T>> vita blinkerglas syftar på framblinkers. Bak verkar de vara rödtonade på alla |
|
|
Bjoerck: Din åsikt :P wendtan: Rundare än E90 :P Hade du velat se E46:ans bakljusinsats på E90? ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Jag hade nog sett det som en förbättring faktiskt :=) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Oroa dig inte, någon kommer säkert modda en E90 till E46-look. Precis som någon byggde om sin E36-front till E46 här på forumet, haha :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.