|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tycker den är jädra snygg den modelen, men jag stör mig på baklyset...vet inte men känns lite japanskt???Annars verkar modelen bli kanon bra. Och motorerna man har i dem kommer passa väldigt bra med den nya modelen. Hoppas kvaliten håller i sig! MvH Bmw 4-ever | |
|
Nya 3-serien har helt klart nåt japanskt över baklysena. Utöver det är designen klocken. Återstår att se om de nya motorerna är lika bränslesnåla i verkligheten som på pappret. Lite stort hopp mellan 320 och 325 motormässigt, hoppas det kommer en 323:a. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Klockren. Speciellt bakljusen är suveräna. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Då kanske du borde montera sådana på din e36? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Har iofs. inte sett E90 annat än på bild. Tycker inte någon av de nya modellerna kommer till sin rätta på bild. Kan knappt vänta tills det är provkörningsdags. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
wendtan: Det vore som att blanda två olika vinsorter :P /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
I bland blir blandningen av två olika vinsorter bättre än de två urspringsvinerna - tror dock inte det blir så i fallet med E90-baklysen på en E36:a. :-) ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Och jag som tyckte jag hade kommit på en jättesmart liknelse :P /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hra för mig att det inte kommer någon 2.3 liters motor, men kan ha fel. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Någon 2,3-litersmotor lär nog aldrig att komma. Däremot lär en 323i säkerligen dyka upp, bestyckad med samma 2,5-literssexa på 177hk som i 523i. Mvh. |
|
| totalt sett en mycket fin och stilren bil, men men bakänden och dess lysen hör definitivt till det närmaste BMW någonsin varit en japanare vad det gäller utseende. Mycket märkligt hur man kan tycka om dessa baklysen om man själv kör bmw??? då kanske en Avensis eller annan japps kan vara ett bättre alternativ än dyra bilar från Bayern, detta är helt klart ett steg i fel riktning vad det gäller att hålla kvar BMWs identitet, man måste ju för fasen kunna se skillnad mellan adelsmärket BMW och andra japanska slit och släng icke bry sig om bilar, som är så tråkiga att man bara vill dö. | |
|
Jag tycker den ser riktigt fin ut på bild, och verkligheten brukar vara bättre har jag erfarit tidigare. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Och ändå är det bakljusen som flest kommer få se ;-} |
|
| Fick igår en inbjudan till visning av nya 3-serien den 2:a februari, så snart lär man få se den i verkligheten :) | |
| Det jag inte gillar med bakljusen på E90 är att det är oranga blinkers år 2005! | |
| Måste bli förvirrande för alla andra trafikanter. Först ser det ut som något snyggt och hungrigt dyker upp i backspegeln, sedan ser det ut som man just blivit omkörd av en Nissan Primera... | |
| Perret, vart då? :( | |
| Här i Finland :) | |
|
M femman: Går säkerligen att få vita som tillval. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Buspelle |
Vita blinkers lär vara standard i Sverige. |
|
M femman; ...På E46 er både hvite og orange blinklys "standard" fra og med 2001 :) Länk Länk "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.