AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
5.635

Skall jag lackskydda fabriksny BMW?

Sida 4 av 4
fe
228
ferraripeter2
525ia touring -94
Nitte 1891... Du har ju inte ens en BMW... så kasta inte skit på mig.vaxar du moppen eller A- traktorn?

det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!!
fe
228
ferraripeter2
525ia touring -94
psst Nitte, Sonax är ett namn, så det stavas med stort S..

det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!!
Länk

/Udo Dirkelsniff

Länk
ferraripeter2 : Det är inte fel att skriva sonax med litet 's' i det sammanhanget som nitte gjorde. Jämför "en svensk bil" mot "en bil från Sverige".

___
"When people are free to do as they please, they usually imitate each other."
det var fan vad den här tråden har halkat av banan,alla har vi våra egna körtekniker med maskinerna vissa kör bara med flex vissa bara med cyklo vissa med toptoll vissa använder alla maskinerna för ett bra resultat,jag gör det iallafall,sen finns det ju en jäkla massa olika medel som är mindre bra och en massa medel som är helt kanon jag kör bara med lahegas medel,funkar alltid.har hållt på med recond i 12år och man blir alldrig fullärd man stöter på nya problem hela tiden bustorp att du tar 7-8 timmar på dig på en herecond är väl helt i sin ordning jag gör det på ca 5timmar med ett lackskydd,ferraripeter varför är du så arg,du säger att sådanna som bustorp tar dina jobb jag tror inte att dom kunder som han har skulle lämna in bilen till en recondare iallafall för dom tycker att det är för dyrt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.