|
|
|
|---|---|
haimaul |
Den här är väl INTE så snygg... Länk Fler exempel, inte bara BMW, på: Länk __ When in this charming car, this charming man... |
|
Riktigt läckra, gillar detta missfoster med Z3M gälar skarpt: Länk Mvh, /Wille |
|
| WilleW: Vet du vad de är för bil?? Lite svårt å se =) | |
|
Dodge/Chrystler Neon såg den där bilen ut som någon gång i dess barndom :) Mvh, /Wille |
|
|
Instämmer, ser ut som en Chrysler Neon i grunden, innan plastvåldtäckten. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nopes, det är ingen Chrysler/Dodge Neon, däremot en Kia Sephia! Jämför med denna: Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Den här var "snygg" Länk Studera vad vingen är byggd av! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe, det är en FINSK bil! Idag skäms man för att vara Finländare:( På bakkofångaren står det, "Åskan" |
|
|
kan inte hålla mig för skratt!!! Enormt roligt med bockarna som "ben" till vingen!! Utblåset måste väl hålla en sådär 10", Fett!! (inte) |
|
haimaul |
Finns ännu fetare utblås: Länk __ When in this charming car, this charming man... |
|
HAHA.... gott skratt förlänger dagen:P Alpina Power! |
|
|
Men guuud vad ni är negativa. Helt trångsynta, asså. Det är väl jätteroligt att de vågar göra något personligt! /EpaRulez /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Länk Denna jävel e också FINSK! Jag säger upp mitt finska medborgarskap nu!:) Alltså, finland e ju i klar ledning nu. |
|
|
Så snygg den där compacten med Range Rover-lyktor bak var :D Just att det är skottpengar på vissa s.k. "stylister" ;) |
|
| den där ladan var snygg :) | |
|
att dem ens orkar göra detta med sina bilar... det som är mest hemskt är väl att dem tycker att dem åker omkring i dem coolaste bilarna som finns... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.