|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vart lite fel på länkarna,här är dom rätta Länk Länk "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Det är skillnad på bakvagnen mellan sedan och touring. Vet att sedan utan nivå har fjädrar i alla fall. Min 528T med nivå har inga fjädrar det vet jag efter som jag bytte stötdämpare i sommras. //Niklas |
|
|
finns inga fjädrar bak på min E39 touring, bara luftkudden och dämpare. en av mina luftkuddar sprack, då ställde sig bilen på mina fälgar kunde inte köra en meter. men om man inte har för breda däck på som jag hade så ska det gå att köra till verkstad, även om det blir stötigt :-) |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Det går även att justera nivån manuellt genom att fippla lite med den mekaniska givaren. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
va fals, har vi mekaniska givare med ? :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Kävlingepågen: vart sitter den mekaniska givaren för att ställa in nivån? svåråtkomlig? bör man göra på detta sättet? är det så BMW versktäderna gör eller kopplar de upp bilen mot en dator och ändrar nivån på bakvagnen? "It's furious to be fast!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.