|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag har tittat på en BMW i tyskland som varit avställd i cirka 12Månader, är det något speciellt man bör kontrollera innan man köper den? Vilka tester etc. rekomenderas vid begagnatköp? Oavsett om det är sverige eller tyskland. Mvh Jonas | |
|
Det finns vissa B3 som har varit till salu över ett år... Länka till den så kan jag nog svara ifall så är fallet då jag kollar annonserna fleraa ggr/vecka mvh |
|
| Vill gärna se annonsen också...spanat in ganska många B6 / B3... | |
|
Jag har även hittat en i sverige som verkar intressant. Dock har den några repor enligt säljaren. Den i tyskland blev tydligen sålld. Länk |
|
hampe m3 |
ushamej, vilka snuski fälgi.. hoppas verkligen säljaren har org fälgarna kvar i mint kondition. Tyvär måste ja säga att det inte känns riktigtt bra me en Alpina m litte repor o snik fälgar i stället för org, filtreet kan man ju alltid byta. |
| Dom där fälgarna blir vinda bara man kör över ett hål ibacken, om det är 1000+ miglia. | |
|
Vad är det för fel på kvalitén på fälgarna? Blir sneda bara man kör över hål i backen? 1000+ Miliga? vad är det för något? |
|
|
Vill bara säga att den B3:an är inte fin, har varit o kollat på den. Hela bilen är omlackad och ändå lite smårepor, frontspoilern sitter inte på plats som den ska, och "5000mil" jo kanske om man hade varit blind. Enligt säljaren så har den varit hagelskadad bla bla och eftersom det sitter öppet sportfilter så går den mycket bättre än M3 E46 enligt honom. Behöver jag skriva mer? |
|
| Glömde skriva att senaste servicen insp 2 är gjord på Vianor i Halmstad | |
|
Hej igen. Kollade på den idag och fick samma förklaring till omlackningen. Jag hittade även repa på framrutans insida på passagerarsidan. Repor jag hittade va 2st, över bakhjulet bak samt vingen. Jag tyckte med 5000mil verkade lite, med tanke på hur slitet förarsätet va. Vad tror du/ni om denna? Länk |
|
|
Den andra ser ju fin ut! Smart att lägga så fula och billiga fägar på en så fin bil. |
|
|
Vet ni något liknande företag som Fargus där man kanföräkra bilen vid begagnatköp? Fargus verkar endast försäkra bilar sålda av svenska bilfirmor och då måste firman teckna försäkringen åt mig. Det trevliga med den va att den täckte alla större/dyrare problem som kunde dyka upp, och på 12månader. Växellåda, motor, c-lås, AC , fjädring, etc, datorbox mm mm. Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.