|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad ska man ge för en 540-94 med sexväxlad låda? 15000 MIL, all utrustning ( anti spinn, klima, servotronic, drag, farthållare etc) utom skinn, full service bok och all historia, två ägare, import. Blen är pedant vårdad. Vad är lämpligt pris? Är det någon därute som har erfarenhet? Tacksam för hjälp, full fart spar tid | |
| Jag gav 105tkr för min 95:a en touring som hade 9300 mil på mätaren. Så mer än det bör du inte betala. | |
wroooms |
Jag betalade 100Tkr för en 95-540I 6-växl. inte skinn annars allt utom antispinn . 2-tidigare ägare 95-98 1 i tyskland 98-2000 1 i sverige den hade då körts 13000Mil och jag är fortfarande imponera av denna kärra. M-V-H Wroooms. |
| 94 ligger runt 80tusen.. | |
323E21terror |
Om det hade varit en automatare så hade man kanske fått ge dryga 80' säg 90', men den sexväxlade är sannerligen ovanlig och mig veterligen mer eftertraktad då den dessutom håller bättre än automataren. Mellan 90'-100' bör du ge..säg 90' vid snabb affär det är rimligt. Jag vet en vinröd 94a sexväxlad manuell med allt lull lull och den kostar 92' i Tyskland, så runt 100' är fortfarnade inga fantasipriser för dessa numera ganska gamla vagnar. farten är min drog |
323E21terror |
Oj då missade att det stod 15000mil..fick för mig att det stod 10000mil...hm då bör den vara värd lite mindre..kanske 5-10000mindre. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.