|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta blinkisarna fram på bilen, undrar om någon som kan det där med photoshop har lust att ändra färgen på blinkersen fram, till vita resp grå och eventuellt lägga upp bilderna eller maila de till mig? Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § | |
|
Gjorde ett försök.. har skickat bilderna till din email. Mvh//Jonas |
|
|
Stort tack Jonas! Det var rätt snyggt faktistkt! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Nu är det svårt att bestämma sig, vilket utförande ser bäst ut? Länk Länk Länk kom gärna med åsikter och förslag! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Jag tycker dom gråtonade blinkersarna passa bäst på din bil. Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
nämen... börjar bli trött, menade passade=) Min Bil: Länk |
|
|
Denna gillade jag bäst: Länk |
|
|
Länk Utan tvekan. Känns mest stilrent faktiskt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Klart snyggast utan tvekan Länk | |
| DOM GRÅ TYCKER JAG ÄR SNYGGAST | |
nosen |
Själv tycker jag att orginal är snyggast, hur många bilar ser man med oranga blinkers fram/bak idagens läge? Inga! Dessutom tycker jag BMWs e34 framblinkers är så snyggt gjorda/placerade |
|
Vita såklart! Gråa blir dassigt och orange e inte på tal om! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| Jag tycker nog att de gråa passar bäst, med vita glas känns det som att de "sticker ut" lite för mycket, dvs att det blir lite väl stor kontrast mellan det svarta och vita. Grått är stilrent och diskret. | |
|
Jag tycker vit är snyggast, grå känns lite hemmatonat. Den färg som finns att köpa på BMW är också bra vit, förutom orange. Den vita bilden är något för ljus, i verkligheten är de mörkare. Själv har jag B*ltemas vita på min, om du vill se dem IRL i dagsljus kan vi säkert ordna en ”date” ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Grått är snyggt men det känns som att där saknas ngt om man inte har grå halv/helljus reflektorer....men visst ser det bra ut ändå... vit är snyggt... orange är inte tokigt det heller.. som ni ser.. har inte fattat ngt beslut ännu... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Erik, jag åker till och från GBG rätt mkt.... kommer nog bli lite mindre nu farmöver men jag kan hojta till någon gång, så kan vi ordna en date ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Nu har jag införskaffat grå blinkisar! SKa montera när det blir varmt ute! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Bara av en ren nyfikenhet. Vad kostar grå blinkers per par till E34? Köpte på första bästa stället utan att kolla runt! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Omkring 300 kr inklusive frakt är ett rimligt pris. Finns att hitta om man orkar leta lite. Är du förresten säker på att du ska ha antingen vita eller gråa blinkers? Klarglasblinkers tycker jag annars är väldigt snygga. | |
|
300 kr/st eller 300 kr/par? tror itne att klarglas passar så bra på E34.... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Per par alltså. Tyska eBay är ett bra tips; Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.