|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
länk www.bmwfynd.com bmw 740ia-93 22000mil 39000kr vad ska en sån vara värd i fint skick? |
|
Hej bille! Jag har kollat även på den E32:an! Jag tyckte den var väldigt fin. Ingen rost alls föutom en liten skada på nederkant bagagelucka som är bättrad. Ingen rost i dörrar, skärmkanter, tanklucka mm. Rak i plåt och och ok lack. Fn innuti, fint skinn, inga skador eller trasigt alls. Välskött och endast en ägare sedan import 1998. Enda felet på den var defekt magnetkoppling till ac-kompressor, annars var ac ok med gas och så. Spricka i framruta men det skulle bytas av säljaren innan leverans. När jag tittade på den ägdes den av en privatperson som varit enda ägare sedan import -98. Sedan köptes den av Pelle/BMW fynd. Tyvärr vad den snål på utrusting, ej elstolar mm matta träpaneler mm, men väldigt fin och seriös och full servicebok på BMW. Jag tycker den verkar vara ett helt ok köp. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Ok pratade med pelle igår han hade fixat rutan nu + jag fick ett riktigt bra pris på den, men tvekar lite nu när man haft e38,ans kaross. jag mailade dig nyss angående en annan bil i g-borg. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.