|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Tårta är på sin plats. Samtidigt som man rasat från en top 5 plats till snart ur top 10 sedan den senaste updaten jag läste. Men samtidigt är man påväg om ett annat unikum - asken! |
|
|
Happ, då tillhör man de Top 100 utan liv. ;) Nä, men kul att se lite statistik faktiskt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hepp, plats 30 efter 1½ år.. också dags att skaffa ett liv.. Å så är man aktiv på minst 4 forum till... Finns det en motsvarande lista på inlägg/dag?? Om någon i närheten av Hasso ordnar tårta så kan säkert många slänga in en peng på ett konto för detta... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Synd att 8631 av mina inlägg raderats pga. tvivelaktigt innehåll ;) Skämt åsido... :D Än, är man ingen fullkomlig BMW-nörd ;) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ja,10.000 blev det nu. Då sätter väl jag på Kaffet och lutar mig tillbaka i fotöljen och väntar på Tårtan då :DD ///MVH Hasso Länk |
|
Gratulerar Hasso :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Coolt :-) Grattis grattis! /Micke |
|
|
Grattis Hasso ;-) //Palle |
|
|
Inte illa att fixa det på dag 1300. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Stort grattis. Då har man bara 8700 inlägg kvar, eller något sådant... | |
|
Grattis Hasso, har halkat ned till plats 17 från plats 16....:) Ändå bra med tanke på att jag kör Opel. /Simon |
|
|
Grattis! :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Gratulerar :) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Grattis Hasso!! Du är The King.. |
|
|
Gratulerar! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Stort Grattis Hasso! /// Gunnar E. |
|
|
Grattis fran ett vintrigt Tallinn. Forst tlll 25 000 ocksa? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Grattis Hasso.Otroligt vilket trevligt forum detta är tänk om gumman tyckt lika dant,efter många år som gift väljer man hellre Autopower än gumman:)) | |
|
Gratulerar Hasso! BM: är det nu vi ska bli oroliga för dig? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Rätt sent men Grattis Hasso! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.