|
|
|
|---|---|
|
Länk Gillar hans kommentarer om bilen, undra vad han har använt den till:P Råna riksbanken i das fatherlandt? | |
|
Jag läste också denna annons. Jag visste inte att jag haft en "bankrånarbil" i 13 år! Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Jag har haft 2 st i såna fall! En 730 är dock inte den bästa rånarbilen. 750 hade passat bättre. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer, Tills elektroniken blir flipperspel, OBC'm blinkar disco och 750'n blir stående i nödläge... Ironi ;) |
|
| Suck, nu börjas det igen då... 750 hit, 750 dit. | |
|
E38B12: Ja, har de otur så, men om den går i EML-läget så kanske de kan köra ifrån snuten ändå :) //Schnitzer |
|
|
Carl L, Det var ironi... har inget emot den underbara dunderklossen 750, men ryktet är inte oförtjänt ;) Schnitzer, Helt min mening! :D |
|
| Såg att badboys åkte e32 i uhm vad hette den där svenska filmen nu igen... med jacob eklund iaf... dom var i tyskland... Såg rätt kul ut när dom blev jagade av en svart e32a som gav automat-eld mot deras jeep:)) | |
|
ok, men vad tror ni om bilen då? Ska eventuellt byta den mot min e30. Är dom inte lite trötta dom där med lilla sexan i? |
|
|
Allt är relativt! Enligt modell guiden 0-100 km/h: 11,3 sek toppfart: 212 km/h Räcker det? Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Ja, det undrar man. Kan man göra effektiva omkörningar eller är den för seg? Antar att ja får provköra och bilda mig en egen uppfattning. |
|
| Har du provkört bilen än? | |
|
Ja, jag provkörde den idag faktiskt. Lite svårt att skapa sig ett intryck eftersom det var första gången jag körde en E32:a. Han ville byta den mot min e30, men jag måste ta en liten funderare. |
|
| Han vill byta med mig åxå, men hur verkar den, skicket, motor mässigt, m.m | |
|
ok, nu är ju inte jag nån expert men...tycker den verkar vara fin rent motormässigt och det fanns väl nån liten buckla på karossen, lite rost i dörrkanterna men inget allvarligt. Svårt när man inte har nån att jämföra med men den verkar helhetsmässigt vara fin. Något sunkig inredning kanske. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.