|
|
|
|---|---|
| vart hittar jag en bra lackerare i dalarna? är det någon som har nå ca pris?? | |
|
Känner inte till några lackerare i Dalarna, men priserna är väl ganska lika över allt. Ca 1500 att blanda till, ca 1000 per dörr, lite mer för huv. De tar ju betalt per dm2 (kavdrat decimeter). Det intressanta är ju vem som gör ett bra jobb. Leif L |
|
|
Glömde att säga att lackerarna har ju ett dataprogram, där alla bilmodeller finns inlagda. Varje liten "plåtbit" är uppmätt, så de kryssar bara för det som skall lackas. Det är enkelt att få en offert! I offerten skall du låta kryssa för allt! Då vet du mer till nästa gång. Leif L |
|
| ja jag funderade på hela bilen men det är ju bara å ringa runt o höra. | |
bustorp |
"Gula Sidorna finns nu också på nätet........" Power is nothing without control! |
|
diesel td, jag har det där programmet som nämns ovan, och din 325 kostar ca 18.000 kr enl MRF tidlista. Det är hela bilen inkl fram o bakstötf, men inte backspeglar el lister. Det är för lackeringen, sedan tillkommer tid för ev demontering/montering, fixning bucklor,rostslipn,plastrep osv. Det måste man titta på innan man kan säga. Mvh/ Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.