|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har ingen aning om varför de kallas projektorblinkers. De kunde lika gärna få kallas blåbärssaft eftersom de är snygga! :) Har nu beställt från styletech, och upplevt den bästa kundservicen hittils i mitt prylgalna liv. Ett stort tack till Kent på styletech, som svarade på mail t.om. mitt i natten! :) Tackar! |
|
|
Kan bara hålla med angående kundservicen på styletech! Kent är bäst! När jag köpte min angel-eyes så pratade jag med han sent en fredagkväll när jag höll på och monterade. Snacka om kundservice!! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Folke: Det kallas marknadsföring :) Har du talas om Formel1 Vax? :) En koncentrering av blinkersljuset skulle jag dessutom misstänka är olaglig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nää, De kallas Projektor blinkers för att dom ser ut som en 3:e lampa! Dvs strålkastare! Därav smälter dom in väldigt fint in i helheten, ännu bättre smälter dom in om man har ögonlock och repfria strålkastarglas! Nu har ni fått era funderingar besvarade angående marknadsföring mm... =) Dom är helt enkelt döpta efter det dom ser ut att vara! hoppas du får hem dina blinkers snart! Shake That Ass |
|
|
Skum förklaring. Finns ju en hel del "apparater" som går under benämning projektor, alla har lins som formar/sprider/avgränsar ljuset, istf reflektor. Dessa ser ut att ha reflektor, liksom många strålkastare osv. Får inte ihop det, men so what..? Marknadsföring är nog en fullt möjlig förklaring. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.