AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.077

Nån med svarta projektorblinkers? Vill ha bilder!

Sida 2 av 2
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Har ingen aning om varför de kallas projektorblinkers. De kunde lika gärna få kallas blåbärssaft eftersom de är snygga! :)

Har nu beställt från styletech, och upplevt den bästa kundservicen hittils i mitt prylgalna liv. Ett stort tack till Kent på styletech, som svarade på mail t.om. mitt i natten! :)

Tackar!
Kan bara hålla med angående kundservicen på styletech! Kent är bäst! När jag köpte min angel-eyes så pratade jag med han sent en fredagkväll när jag höll på och monterade. Snacka om kundservice!!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Folke: Det kallas marknadsföring :)

Har du talas om Formel1 Vax? :)

En koncentrering av blinkersljuset skulle jag dessutom misstänka är olaglig.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Nää, De kallas Projektor blinkers för att dom ser ut som en 3:e lampa! Dvs strålkastare!
Därav smälter dom in väldigt fint in i helheten, ännu bättre smälter dom in om man har ögonlock och repfria strålkastarglas!
Nu har ni fått era funderingar besvarade angående marknadsföring mm... =)
Dom är helt enkelt döpta efter det dom ser ut att vara!
hoppas du får hem dina blinkers snart!

Shake That Ass
Skum förklaring. Finns ju en hel del "apparater" som går under benämning projektor, alla har lins som formar/sprider/avgränsar ljuset, istf reflektor. Dessa ser ut att ha reflektor, liksom många strålkastare osv. Får inte ihop det, men so what..? Marknadsföring är nog en fullt möjlig förklaring.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.