AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.078

Nån med svarta projektorblinkers? Vill ha bilder!

Sida 1 av 2
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Tjenare,
Mina angel eyes har svart bakgrund och nu på sistone har jag så smått börjat störa mig på de vita blinkersen. Har sett att det finns svarta projektorblinkers typ dessa:Länk

Dessa tror jag skulle passa bättre på min bil, men jag skulle gärna se bilder innan jag handlar. Finns det nån vänlig själ som har dessa på sin bil och vill dela med sig i form av bilder?

Vem säljer billigast blinkers?
Tack!
X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
Tjena.
Jag har sånna på bilen min: Länk tycker det vart bra.. Fast jag ska ta bort dom fula ögonlockerna direkt jag får nya strålkastare.
Jag köpte mina på Länk finns en annan variant som liknar FK's version men dom är inte lika snygga.

Mvh//Jonas
X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
ojdå.. vart fel på länken: Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Ursäkta min okunnighet inom styling... men vad är projektions blinkers... jag ser ju att de ser annorlunda ut men vad är fördelen?

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
Linsen, va?
Mugge: Det finns ingen fördel.
De är ren kosmetika.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Såg ju riktigt bra ut! Borde passa rätt bra på min också trots att bilen är röd.

Mugge: Helt och hållet kosmetisk fördel, jag gillar inte alltför många olika färger på bilen... :)

Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Då vi ändå håller på, finns det nån med RÖD bil som kan länka en bild kanske?
wendtan

Gäller samma för dimljus och halvljus på E34?
Camata: Jag förstår inte riktigt frågan?

Om dimljus och halvljus är ren kosmetika på e34? Nej, det skulle jag inte påstå :)

Om du syftar på linsen så brukar den koncentrera ljuset på ett behagligt sätt, vilket för mig är en fördel. Bilar med orginal xenon har ju uteslutande en lins tex. De blir mer eller mindre obefintliga "ljusstick" utanför ljusbilden.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Wendtan:

Ah oki, tackar för infon!

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
BeemerFInne...min bil är inte röd...men har projektionsblinkers från FK..tillsammans med Angel-Eyes från FK med svart bakgrund...så du bör väl kunna se ungefär hur det blir. Snyggt tycker då jag.. Länk

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
spookshow

Kan vi få se den blinka, då?
+ lite halvljus, kanske...
=)
hmm...skulle kanske kunna gå..men först på måndag i så fall...skall skruva bort fronten på den ikväll och lämna iväg på lagning.....(jäkla katter...kan väl hålla sig på sidan om vägen!)
Iofs..skulle nog kunna knäppa innan jag gör det...

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Tack ska ni ha, jag har samma angel eyes, och det där med svarta projektorblinkers är nu efter att ha sett era bilder ett måste!

Så får det bli, ska kika under soffan efter några euros då bara... :)

Vem säljer billigast?
Har sådana på min bil med...
Passar jäkligt fint i "helheten" så länge man har repfria strälkastar glas! =)

Min bil : <länk>Länk

Shake That Ass
Har sådana på min bil med...
Passar jäkligt fint i "helheten" så länge man har repfria strälkastar glas! =)

Min bil : Länk

Vart fel på första länken

Shake That Ass
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Väldigt fint, passar bra in i helheten, precis som du säger.

Såg att Realcar säljer såna för 588,-
Hittar man månne billigare någonstans eller?
475:- hos styletech Länk

Jo
272
Johnken
523i F11 -11
Så me andra ord, ni tycker att ifall man inte har sprittans nya å helfräscha halv- å helljus glas att man ska köpa projektorblinkersena?

- Smakar det så kostar det, tyvärr! -
Funderar: Varför kallas det projektor när det är reflektor i blinkersen? Eller lyser det bara i den lilla pricken i centrum?
Halvljusen på t.ex E39 facelift är exempel på projektor, en lins som svarar för hela ljusöppningen.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.