|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW fantaster ! Jag funderar på vinge bak, inte för att det skall se fräckt ut, utan för att erhålla ökad stabilitet i högre farter, >150 km/h. Vad är er erfarenhet, behövs det? Hur mycket axeltryck/downforce kan man förvänta sig från en fet ex. Riegervariant kontra en diskretare schnitzer modell ? Bilen ifråga är en M3 Coupé (e36). Gasa på ! /Robert | |
|
Köp orginal spoilern ,class 2 fram och bak , vingar är lite svåra att ställa in ,och finns nästan inga att köpa för rimliga pengar Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Köp M3 GT vingen, snygg & funktionell! /Klas |
|
| Köp Rieger vingen kostar 5000:- Den har jag men nån skillnad med downforce känner jag inte.. | |
|
Vad som är snyggt kan alltid diskuteras, personligen gillar jag en clean bil. Jag är ute efter fakta, vill ha data på hur mycket axeltryck olika vingarna genererar i olika hastigheter, företrädesvis 150 km/h och uppåt :-) Ingen som vet ? Gasa på ! /Robert |
|
|
Class 2 säljs i par, pga , att dom genererar ner tryck OCH det är en spoiler ......... Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.