|
|
|
|---|---|
| tjena, en kompis till mig är inne på att köpa en z3 men jag vill nog avråda......vad tycks om modellen? vilken bmw cab är ett bättre köp? tycker z3 är ruggit ful och ok smaken är som baken men.... | |
|
har ni övervägt att titta på E36 eller E46 cab... eller det kanske inte behöver vara BMW... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Varför avråda från köp av Z3? Tekniskt är den lika bra som andra BMW, bara lite mindra praktisk. Men det är ju helt beroende på vad man ska ha den till. Och utseendet är ju som sagt en smaksak! /// Gunnar E. |
|
|
Lägg in den frågan under Z forumet och få riktiga svar från de som kör dessa underbara bilar... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Z3 är väl okej! Jag tycker den är helrätt med sin klassiska långnosade sportbilsdesign. Annars är ju MG F/TF en hyvens bil. Snygg som få och hur kul som helst att köra. Om man kan stå ut med "kvalitetskänslan" i inredningen... Mvh. |
|
|
Z3 är en vacker bil om än något opraktisk. Men vill man ha en sportig cab att glida omkring i sommartid vars baksäte rymmer en bag med badkläder så är den perfekt. Den syns och är go att köra. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Baksäte?? I en Z3?? Nänä, riktiga sportbilar har inget baksäte, och kofferten rymmer mer än man tror. Inga problem att åka och storhandla t.ex. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Z3 Coupé är riktigt praktisk tom. dock förlorar man möjligheten att åka öppet. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
köp en z3 för ren underhållning och en gammal 740 att lasta i :) |
|
|
Jag tittade mer elelr mindre grundligt på både z3 & MGF för något år sedan. Behöver jag tala om vad det blev? :-) MG'n förlorade framför allt på att det inte finns några som helst utrymmen för någonting. Cupén hade inga fack stora nog att lägga ett par CD-skivor i, och "bagaget" var precis tillräkligt stort för att rymma just ett par CD... I en Z3 får man in både lite packning och en back öl :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.