|
|
|
|---|---|
|
Vet någon om det finns xeonljus satser eller något dyligt till E34:an? Kricke | |
| ja det finns det har själv satt i sånna i min bil kolla på biltema kostar ca 100 lappen | |
|
Va!?! Xenon för 100 spänn på Biltema?!? Du syftar inte egentligen på deras blå glödlampor med s.k. "Xenon-effekt"? Jag fick för mig att Kricke var ute efter "the real thing", men jag kan ju ha fel... Mvh ///Pewe |
|
|
*Ha ha ha* Xenon ljus för 100 spänn!? Min brorsa har RIKTIGA Xenon på sin E39.. Prova 2000 kronor per lampa och några tusingar för all elektronik som behövs! .. Tyvärr.. Personligen tycker jag att man ska låta vita blinkers och Xenon ljus stanna på e39.. Med tanke på alla de modifikationer som behövs på bilen så skulle JAG iaf avstå.. Först och främst måste elen till ett xenon ljus upp i 25.000 (tjugofemtusen) volt, annars tänds inte lampan.. Sen måste du ha ett speciellt "lamphus" som är anpassat för xenon.. Mitt råd till dej är att strunta i det - Jag har själv en 525 (e34) och tycker den é hur snygg som helst - skulle bara se konstigt ut med xenon och vita blinkers.. Men men.. Olio |
|
|
Xenon har jag sett till E34:an från 5.000-10.000 kronor. Vet inte om det kan vara nytt då, för det kostar ganska mycket. //Schnitzer |
|
|
Tor inte Xenon lysen skulle passa så bra på en e34, men bra lyser det i alla fall. Vita blinkers är pricken över i på en e34 !! / Marcus |
|
| Jag har äkta xenon på min E34'a, enklast är att plocka xenonljus från E32 som hade det som option på den tiden det begav sig. | |
|
För att ha Xenon på halvljusen måste du pga en EU-regel ha automatisk nivåreglering på strålkastarna och strålkastarspolning. Mvh, Steaman |
|
|
Hej Jag har sett en E34 med xenon lampor....hur grymmt som helst...xenon insatserna var plockade från en skrotad E39.Annars så finns det xenon satser att köpa på nätet.Kostar runt 10 000kr. |
|
|
540iS: Var har du fått tag i dem och hur mycket kostade det ungefär. Maila gärna bilder......... :-) BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
Bild på Hella Blackline + Xenonkonvertering. Länk observera felinställningen på vänster fram. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.