AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
519

Sportlufts filter....

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Tjena!!Är det nån som har några bra eller dåliga erfarenheter av nåt sportlufts filter?? Jag ska nämligen byta på min....innan har jag haft JR Direct air men det finns kanske nåt annat som fungerar bättre??

M.V.H

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
935
Bildels importen har fått fram nån ny serie med openair filter som är roterande och ska vist ge bättre efekt än dom vanliga filtren .. Ring och hör.

Patrick
935
Va ska du ha för 328:an?

Patrick
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Patrick> Har du nån pris ide så kan du ju maila mig Mickqe@hotmail.com För jag vet inte exakt vi kanske kan disskutera det...
Hej Mickqe!

Förlåt om jag byter ämne lite..

Har du några bilder på din nya maskin eller måste vi vänta till våren för att få se den? :) Är lite nyfiken på din M bara..hehe

Jag har juh hållt till en del i Ronneby innan jag flyttade till Karlskrona. Din 328 Cab är riktigt fin måste jag säga.

MvH

David
pe
68
peko
M3 SMG 1997
Jag har green cotton air filter och det funkar bra, tycker mig märka en liten effektförbättring och lite snabbare gasrespons.
Hade KN filter på förra bilen och nu har jag ett BMC ingen skillnad i filtren, uppbyggda på samma sätt och samma material...

Blev lite bättre gasrespons och fränare ljud...men någon annan skillnad har jag inte märkt.

Tycker personligen bättre om filtren med bomulsväv än filtren med skumplast...

Patrik L
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.