|
|
|
|---|---|
|
Se nyckelknippan: Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
|
Haha! Även mycket stiligt med den modernaste stereon från 2000-tal med aluminiumfront, i en bil från 80-talet. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| han har uppenbarligen sett "Kill Bill". | |
|
En liten fundering. Är det så att det nästan MÅSTE sitta en bandare från 80-talet i en 80-talsbil? Det har varit en del klagomål på stereoapparater och bilmodeller i vissa trådar så jag är lite fundersam. Eller är det alufronten som sticks. Själv skulle jag aldrig drömma om att sätta in en originalbandare i mina. Möjligtvis att slänga med när man säljer. Jag använder inte band och har inte gjort det på säkert femton år och ser inte vitsen då varför man skulle ha en bandare i bilen. Jaja, lite O/T men blev nyfiken... ///BMW - Was sonst! |
|
-BeeMWe- |
Ace of base gör sig alltid bäst på band ;) |
|
JohanE: Om man nödvändigtvis måste ha en cd-spelare, så finns det ju cd-spelare på marknaden med svart front och röd bakgrundsbelysning som matchar hyfsat. Lite mer diskret än den ultra-stylade på bilden. Annars borde kan kunna montera en Bavaria från E36 eller dylikt. Men inget slår en original Bavaria-bandare i en E30. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Du kanske har en flashig stereo från 2000-talet i din 90-talsbil? :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Man kan ju undra över hur nödvändig fjärrkontrollen är när den ligger längre bort än bandaren :-) | |
|
Perran_: Dementeras :P /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
bmw750@ |
Bara såå cool nyckelring..skulle gärna ha den till mina bemmer nycklar..klar KillBill känsla...hahahaha Sedan bandaren som slår allt...bara så misstänkt att det e en cd vxlare med bandar front vilket a tycker e super..då fattar oftast inte puckade tjuvar va det e o låter det vara... UNDERBART!! Alla nyckelkonstnärer borde SKJUTAS! |
|
jag har installerat en Bavaria i min E30...det känns så jäkla rätt så det är sjukt... men nyckelringen...känns ju inte som något man har till sina M3 nycklar...men jag kan ha fel... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
bustorp |
Har han frontluckan öppen eller? I s f varför kan man undra. Jag tycker det ser konstigt ut.... Power is nothing without control! |
|
Passar inte i en BMW! //Schnitzer |
|
|
Det är ingen M3.... "bara" en vanlig E30 med rödmålade mätarnålar. Stereon är väl OK, men nyckelkbrickan är vederstygglig! /// Gunnar E. |
|
|
Grym nyckelring! Om man har den på nyckelknippan med glimten i ögat, tar man den seriöst är den ju bara patetiskt.... Appropå orginal/ny flasig stereo så är jag på jakt efter en orginal till e36:an så jag kan kasta ut den hemska moderna tingesten som spelar såna däringa kompakt-diskar ;-) /Fredrik |
|
|
Olof: Avslöjad! :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Bilden är från en 318is 16v. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Man ska gråta:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.