|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Vet att det inte direkt är BMW relaterat, enbart indirekt. Skrivs ju en del inlägg där man kan se olika filmer om man följer angiven länk. Nu är det dock så att den senaste månaden eller 2 kanske så kan jag itne se filmer längre. Elelr rättare sagt jag kan se dom men färgerna bli negativa (starkt gult, grönt, rött). Använder Windows media player. Vad är det som är fel, hur löser man det? Som sagt inte BMW realterat, men har ingen annan jag kan vända mig till som har kunskap inom området. MVh Erik | |
|
Det handlar förmodligen om att du inte har rätt codec för att spela upp filmerna. Vad rör det sig om för filer, hur är dom komprimerade? |
|
|
Hmm ok. Ja det gäller väl främst mpg filmer, avi har jag inte använt på länge. Hur dom är komprimerade vet jag tyvärr inte. Den som jag itne kunde se senast var M3, E30 från gelleråsen, om det är till någon hjälp. Var får man tag på codec då? |
|
|
Testa att ladda ner en dvd spelare, från tex. Länk och prova att spela upp filmen via den för att se om problemet försvinner. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Prova att ladda ner VLC ( Länk ) och spela upp filmen i det programmet istället. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Tack masten. VLC fungerade fint. Kan man ändra inställningarna i IE så att den automatiskt startar filmer med det programmet? Om man vill slippa ladda hem varje film. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.