|
|
|
|---|---|
|
Jag måste fråga hur vissa lyckas skriva tex 8 st inlägg om dagen i snitt med oftast ganska vettiga funderingar och tips, det finns undantag där det mest står något för att ha skrivit något. Handlar det om att ni har: 1 Allmänt tråkigt om dagarna och hänger här. 2 Har en massa vettiga saker i skallen som måste ut till vanliga dödliga med problem. 3 Någon typ av tävling mesta antal inlägg på forumet. 4 Jag har inga kompisar och försöker skaffa det här :-) 5 Riktiga besservissrar som måste visa att dom kan (berätta gärna hur man stavar till "beservissrar") Nu ska det här inlägget tas med glimten i ögat när jag inte försöker tracka ned på någon utan tycker det ni gör är bra. Så avslutar jag med en fråga hur mycket tid tillbringar "NI" på forumet. | |
|
Jag är här för att hålla mig ajour med vad som händer och hjälpa till med den kunskap jag har. Att forumet är beroendeframkallande är väl inte nån direkt nyhet för någon här :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tyvärr har man ju bredband så jag lägger säkert ner 30min - 1 timme om dagen på detta forum. Bara dravvel skriver man oxå... suck. Nåväl om inte detta fanns så hade man säckat framför teven istället så det kvittar väl. |
|
|
Tror inte jag är forumberoende direkt. Mitt inläggsmedel är lååågt. Läser om sådant jag behöver veta/ är intresserad av. Öka på det värdelösa vetandet i skallen hela tiden. Nu tex så har jag en tenta imorgon men jag läser om olika Navisystem. Man får väl ta och prioritera lite ! Ofta snubblar man över trådar där man inte kan låta bli att bidra med ngt. Ofta så är det folk som kanske haft ngt problem man själv löst. Men oftast så är det väl tvärt om då jag själv behöver expertis. Tid När jag har BMW kanske 20 min om dagen i genomsnitt. Kanke mer ofta så ligger autopower på i bakgrunden när jag gör annat. ibland tittar man till trådar man skrivit i för att se utvecklingen. När jag är BMW lös. Kanske någon gång i veckan eller mindre. Ofta i samband med koll av Powerbörsen. -Phil |
|
|
Oja.... visst är man beroende... Varför man är här kanske inte direkt behöver svaras på... man gillar BMW och här pratar man BMW... kan man hjälper man gärna andra med problem och passar på att ställa en och annan fråga själv... Hur mycket tid man spenderar här... en hel del.... låt säga att jag spenderar någonstans mellan 10 - 15h bakom en dator varje dag, mycket eftersom datorer är det jag sysslar med. Kör powertoys, vilket gör att jag kan köra flera skrivbord parallellt på en PC, en handlar om arbete och en handlar om nöjen, ICQ/MSN mm och div olika internet forum, dock mestadels Autopower... så sitter man och växlar mellan dessa skrivbord hela tiden.... vilket också gör att tråkiga arbetsmoment blir lite roligare. sen finns det perioder där man befiner sig mer här än andra..... tex nu... så har min sambo åkt iväg i 6 veckor pga jobbet...och då är man mer här än man hade varit annars.... hade det varit sommar så hade man kanske varit ute och vaxat bilen istället men nu är det varmare här... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Jag lägger 3,5 inlägg om dagen ungefär. Tror det har varit ungefär samma snitt från dag ett. Vissa dagar/veckor är det mer andra mindre. Jobbar man vid en dator 10 timmar om dagen så är det natruligt att kolla läget och hålla sig uppdaterad. Alltid finns det något som är intressant. Tror inte jag spenderar mer tid här än vad andra lägger på att surfa på aftonbladet.se :) |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Alternativ 2. Alternativ 4. Har givit mig en otroligt mängd NYA kompisar i BMW träsket :)) Hade väl en och annan polare innan också :)) Alternativ 6= För att motionera hjärnan och inte förlora kompetensen samt att lär mig nya saker, just därför jag "tjänstgör" på ytterligare 3-4 forum i UK och USA. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.