|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
en film från i somras med BMW Sport Club när jag körde M3 E30 ca. 25 min lång. Länk | |
|
Verkar som M3:an är en härlig banbil:=) inge tur med vädret.... Alpina Power! |
|
|
Alltid kul med en film i vintermörkret ;) Tråkigt att det var så dåligt väder. MVH / Jacob |
|
SpineKracker |
Du va en duktig förare, bra spårval. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
Nu fick vi se den beryktade omkörningen också... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| underbart. mer sånt här ! :) | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Härligt att se M3 E30 där de hör hemma och när de verkligen används! Fredric: Hur många M3 E30 har du på lager? :o) NHE tyckte jag mig se dig köra om ett antal gånger på filmen? |
|
Sörpan: Var det 14:10 in i filmen vi fick se den "beryktade" omkörningen eller vilken syftar du på ? |
|
| Mr.Nullzwei: e väl inne på min 3:e..:O) men på filmen kör jag min fars... | |
|
Kanske bäst att Fredric själv berättar, men det var en omkörning av en annan M3 E30. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
härligt att se sådant är...finns det mer så tas det varmt emot... kan inte få för mycket BMW material på datorn ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Bästa varvtid på Gelleråsen? Flåklypa |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Fredric: Härligt att höra! Aha, det förklarar ju saken. Så du har lyckats få farsgubben att åka M3E30 också? NHE förresten, har du handlat den bilen i Blekinge? |
|
Mr.Nullzwei: Ja då ..han fyller 60 nu & kör massor på bana åxå.. japp den hämtades i Bleking.. & den vita i skåne & den röda i Umeå..& Farsans i Halland...:O) Ang omkörningen så är det den som e ca. 6 min in i filmen..& det var en som inte gillade den & hade en annan uppfattning bara..men det var inte han i den bilen som jag körde om..han höll på att köra in i sidan på mej när jag e på väg om så jag släpper av & går sakta ut på andra sidan & kör om..så enkelt var det..:O) |
|
| Mycket trevligt att se Fredric! | |
mape |
Väldigt bra kört måste jag säga. Jag var själv på plats och tittade från läktarplats. Vädret var precis som jag minns det :) |
|
Haglund2306 : har du något på gång till våren att åka i....vore kul att ses på Anderstorp igen..:O) mape: tackar.... med det e kul att köra när det regnar åxå.. funderar på att lägga ut lite fler biler..har ju en del band...har köpt vidvinkellins nu åxå så man upplerver farten lite mer kanske..:O) |
|
Mr 435 1602-72
Fredric: Då har du/ni snart plöjt igenom Sveriges M3E30 bestånd då? :o) Nåja, lägg gärna ut mer filmer! |
| Mr.Nullzwei:..*s* inte riktigt.. | |
|
kul film!!! tror du kör om mig 3ggr!! hehe.. jag åker i en silverfärgad 318is e30.. hade sämsta möjliga däck den dagen så det var lite "intressant" med kurvor och spårval den dagen.. :D |
|
| PSE-R: jasså..*l*....ja jag åkte på vanliga gatdäck också på filmen tyvärr...för R-däcken var fööör dåligt mönster i då..:O( men visst e det underbart med regn ;o) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.