|
|
|
|---|---|
|
Någon som har några idéer på fälgar till M3 E46 19-20" | |
|
SSR GT3, HRE 540R eller Volk /Robban |
|
|
BBS Le Mans är vad jag hade valt, En otroligt snygg fälg, Dessutom lätt! Mvh Stephan |
|
|
Håller med Stephan BBS LeMans är klart snyggast. Hartge har några snygga varianter också, annars är det original 19" som gäller, tycker jag :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Tycker att orginalets 19" är väldigt snygga. Annars CSL 19" BBS fälgar. BBS LeMans tycker jag ser så liten ut, 19" fälg ser ut som 17-18" pga split designen med kortaekrar. | |
|
BBS lemans helt klart... riktigt rå å rejsig fälg BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
HRE. I stort sett vilken modell som helst. DPE, IForged eller BBS Lemans. /Johan Min bil: Länk |
|
|
BBS LM 19" Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
HRE eller IForged, passar riktigt bra. MVH / Jacob |
|
|
HRE är helt OK men undvik de som har reversed lip design (alla som slutar på R). De fungerar inte när det regnar eftersom vatten samlas innanför och man får kraftig obalans i vissa hastigheter. Det kommer en ny design (tror de kommer att heta C någonting). BBS LeMans är också en av mina favoriter som alltid fungerar. Men designen ser kanske lite gammal ut när man jämför med t ex BBR RS-GT och andra nyare fälgar. Men jag gillar inte alltför breda fälgbanor så original 19" M3 fungerar också. :-) /RS2 |
|
|
Glömde säga att CSL 19" som är gjorda av BBS också är helt OK! :-) /RS2 |
|
|
Jag lägger också min röst på den underbara fälgen BBS LeMans, 19". /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hoppas inte det här tas som reklam. Men finns det en snyggare fälg än: Länk eller: Länk Länk BBS LM Länk Länk iForged: Länk Länk Länk Lite bilder...Hoppas det hjälper nåt:) |
|
|
Ska bli intresseant att se om det går att åka HRE R när det regnar eller inte... /Johan Min bil: Länk |
|
| Konstigt att ett HRE gör en sådan fälg som är värdelös i regn... | |
|
Razvan: Ja jag tycker också det låter märkligt. Så därför ska det bli intressant att se. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Men det regnar ju aldrig i södra Kalifornien! Och skulle det regna så kör de inte bilarna. :-) Skämt åsido så är det tyvärr ett välkänt problem med många av HREs R fälgar på grund av den här reversed lip designen och de är medvetna om det. På nedanstående bild som Razvan länkade till så kan man se nedsänkningen i fälgbanan precis innanför fälgcentrum och här samlas det alltså vatten som orsakar obalans. Länk Jag vet några som har flyttat hjulvikterna eller monterat flera kraftig tejpbitar med ett veck på för att hindra att vatten samlas här och det fungerar hjälpligt. /RS2 |
|
|
Tack för tipsen, finns några riktigt snygga att fundera på. //stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.