|
|
|
|---|---|
|
Länk Är ju "nya" modellen med 6-vxl låda och nya fälgarna.... Vad troro forumet? | |
| Skulle ju stå tror.... | |
|
Rena drömmen om det är så... Skulle ge vad som helst för å äga en sån. Enligt mig bästa bilen bmw gjort. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Mmm... Undrar varför det sitter vänster blinkers på höger framskärm... verkar skumt... kanske har varit krockad eller nått, så man bör titta lite närmare om man hade tänkt sig en affär. Men 95orna är mycket trevliga bilar. Jag vet... =) |
|
|
Jag tyckte allt såg bra ut tills jag fick se den felvända blinkersen. Fyy! //Schnitzer |
|
|
Schnitzer; Såg det med men bör inte vara någon skada på skärmen, Eftersom 95:an alltid har hål för sidoblinkers från fabrik, Den är säkert bara att ta loss och montera rätt. Priset ser vettigt ut men bilen måste kollas upp ordentligt innan köp finns många fallgropar, Men det är en klassiker till extremt bra priser så med det i tanken går det inte gör en dålig affär på en M5-95, Men man kan göra en mer eller mindre bra affär. Mvh Stephan |
|
|
vad är så speciell med just denna ?? ser ju 'ok' ut men den är ju dyrare än en del 95-model-touringar som är till salu i Tyskland - verkar helt 'ok' men det gör ju många på bild och i annonsen, det måste -ses- och -köras- M5touring register |
|
|
Stephan735i: Sitter det inte en skruv på de blinkersarna? Isåfall måste han ju gjort ett eget hål till skruven om han använt originalhålen. Tycker annars den verkar fin. Och blinkerserna går ju att fixa till. I värsta fall med att antingen byta skärm eller lägga igen hålen+lack. /Johan Min bil: Länk |
|
|
av någon konstigt anledning är det många som montera sidoblinkerna felvända, vet man inte hur det skall vara är det nog lätt hänt ? M5touring register |
|
|
Johan99; Blinkersena sitter på plats även utan skruven, Polarens 540-94 hade inget skruvhål när han köpte den förra året trots att det var 5 år sedan den kom till Sverige, Utan satt på plats ändå. Mvh Stephan |
|
|
Där ser man! Knepigt ändå. jag trodde att -95 var den årgång där de satt monterade från fabrik. Det verkar ju isåfall som att något verkligen HAR hänt, alternativt en mycket klantig mekaniker. Japp, papper måste definitivt stämma på en sådan bil - fast miltal och skick verkar rimliga. Priset? Okej eller - förutsatt att annonsen stämmer med bilens skick.... |
|
|
Ser trevlig ut! Vad är den bruna beläggningen på motorblocket? Är det någon sorts vax? Kom den från fabrik så? Har det på min M5 också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.