|
|
|
|---|---|
|
Jag har bytt ena mitt halvljus till ett biltema TYC halvljus, tyckte inte om kvaliten på det, och tänkte därför om man endast köper nya glas till bilen. Hur länge pallar en reflektor i ett halvljus? tänkte om man kan kasta dit nya glas och klara sig, eller brukar reflektorn vara slut efter 13år?. Mina glas är helt blästrade, och såg igår då jag la i mitt nya biltema ljus att det som satt på andra sidan knappt gav nåt ljus ifrån sig, i jämförelse med det nya ljuset. /Steffee Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F | |
|
Öppna och inspektera dem! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har precis bytt på 520in,glasena var rejält blästrade men reflektorn/na såg skapliga ut. Så är dom inte brända så går det bra o tvätta med ljummet vatten o lite diskmedel använd handen inga borstar el dyl. Jag smacka på TYC i hela fronten såg ingen skillnad i kvalite eller ska man säga okvalite med detta satyg som kallas plast o smyger sig in mer o mer i bilarna. Däremot så är ljusbilden ngt difus (mest på mitten) men det är så lite att det kan iaf jag leva med. Nu är det bara att invänta det första stenskottet (klirr) brukar inte låta vänta på sig när det finns friskt glas o krossa. mvh/Micke Länk motorsait Länk Ny 02sida |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.