AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
753

Vad tror ni om denna stereo ?

Visa användare
661
nikke25
BMW 540/6 Touring -96

BMW 523 IM -00
Länk : Länk

Eller ska man satsa på ett mer känt märke, eller någon som har tips på vad som sitter som ett smäck i en bmw 535-e34.

Har ju blåpunkt nu med cd växlare , kanske om man skulle hitta en snygg blåpunkt med funktion för cd växlare ???

Mvh Nikke
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag kör personligen bara med kända märken, har läst en massa om problem med "billiga" spelare, men det var ett tag sen så de bör ju ha höjt kvalitén en bit iaf.

//Simon
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Beror väl lite på hurudana krav du har. Troligtvis funkar den där spelaren helt OK, men håller knappast samma kvalitet som Pioneer eller Kenwood.

Visa användare
661
nikke25
BMW 540/6 Touring -96

BMW 523 IM -00
Nja krav o krav den ska ju funka , har ju alltid köpt div bättre spelare innan men då jag ej utnyttjar alla super duper grejer som finns så känns det inte befogat med sådana spelare...

det som jag är ute efter är hög effekt jämfört med mnin blåpunkt med 4*27 w inte så häftigt.

Tycker det är svårt o hitta bra spelare under 3-4 tkr klassen...

Om dom bara kunde göra en bra spelare utan massa lull-lull...

Ja hittar nog en till slut !!!

Mvh Niklas
Länk

Köp en sån här Kenwood spelare om du har råd, värd varenda öre.

Har en sådan själv och den är klockren, köpte min när den precis kom ut och då kostade den nästan 6000:- nu ligger den på 3500:-.

Kenwood är superB!
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Caliber har rätt billiga grejer också och riktigt bra kvalitet. Dessutom med hög effekt. 4x70W har jag på min. Ger ut 5V till basen.

Tror ni själva på att man får ut 27W eller ännu hellre 70W vid 12-14V matningsspänning? Finns ingen spänningsomvandlare i stereon som i separata slutsteg... Det finns så otroligt mycket mera än effekten i Watt som bestämmer ljudkvalité eller hur "bra" en anläggning är.

FP
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
folke: men nu var det ju inte ljudkvaliteten vi funderade på.

Vet mycket väl att den effekt som uppges ofta inte stämmer.
Helt OK, jag tyckte det nämndes nåt om effekter i tråden..
Heder åt annonsören dock som framhåller andra egenskaper än just uteffekten på stereon som säljs.

FP
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jag fattar inte varför man ska köra den av honom i huvudtaget,

Du får ju en Splirrans ny med samma funktioner och känt Märke för samma peng... + att du då även har garanti....

---
/Chrille
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
En ny stereo av känt märke för under tusenlappen???? Vart då? Bengans billiga grejer, garanterat stulen med orginalkartong?? :-)

Köp stereon och prova, är det bara ski - kasta den, en tusing kan man både ha och mista..

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.