|
|
|
|---|---|
|
Jag misstänker att detta inte gått någon förbri: Länk Som om Saab inte hade tillräckligt med motgångar, tyvärr börjar det kännas som de är ett sjunkande skepp. Hoppas detta sköts snyggt av saab då i princip de flesta turboladdade maskinerna 98:a och framåt är drabbade. Tydligen belastas oljan väldigt hårt och tappar viktiga egenskaper redan efter några hundra mil. Jag personligen hoppas att Saab reser sig ur detta, men det är ju inte direkt ljust på horisonten. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
fan va illa, bor själv nära trollhättan, värkar ju inte allt för bra dehär. hoppas sjäklart att det löser sej för dom kommer slå hårt för trollhättan om saab försvinner därifrån. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
SAAB har väl varit ett sjunkande skepp ända sedan stolpskotten på GM köpte dem :/ Dessbättre har SAAB tagit sitt förnuft till fånga och ska reparera de bilar som har motorfel: Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Vem bryr sig? Skitbilar! Visst, det är synd om alla dessa som blir av med jobbet (tycker inte synd om SAAB ägare som drabbas av motorskador, de flesta som är troget ett märke köper skiten trotts att de vet att det är brister mm.) men jag tycker också att regeringen suger totalt när det gäller sådana enorma nedläggningar som SAAB, Gislaved mm. ex. varför inte stadga en lag som säger att maskinpark, vidareutveckling osv. måste stanna då ägaren vill lägga ned skiten... typ nån form av broms, en hake som gör att företag inte hur som helst kan leka monopol... nu kanske någon annan kunde köpt saab, istället för att det bara läggs ned. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
