|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett den här då? Länk Länk | |
|
Den var rätt grym! Har ni lagt märke till hur lite det behövs för att få E87:an att 'lyfta' ordentligt? Bara genom att montera stora hjul (18-19") och lite mer neddragen frontspoiler/bakre kjol åstadkommer man ett ganska så 'racigt' utseende. Får väl fundera på att skaffa 18-tummare till sommaren.... /// Gunnar E. |
|
|
Letar 18" till min, lite svårt för det finns inte så många E87 ute på vägarna att gämföra med. Dock tycker jag att bilen ovan är "lite för mycket" för min smak. --- Christian Ryman |
|
|
Christian, det där är minst 20-tummare, totalt oanvändbart i vanlig trafik. 17" eller max 18" får det nog bli om det ska gå att åka på.... 225/45-17 eller 225/40-18 blir rätt rullomkrets, ska man ha 20" får man ta till extremt låga profiler som 225/30-20. Har du fått din 116 än, förresten? /// Gunnar E. |
|
| O fy, bilen var vidrigt ful, nä tackar vet jag orginal!! | |
|
Gunnar: Jag hoppas jag får bilen nästa vecka! --- Christian Ryman BMWCS #2928 |
|
|
Tror inte det är 20" utan 19". De ser större ut bara för bilen är så pass sänkt. /Johan Min bil: Länk |
|
| jag tycker mer om m-paketet och riegers kitt | |
|
Jag har original 17" fem eker 142. Snygga tycker jag. 225 i bak och 205, fram. Lustigt va?! Nån som vill se bilen? Hur lägger man upp en "LÄNK" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.