|
|
|
|---|---|
|
Hej! vet inte riktigt var jag ska posta detta men det hade varit kul o höra om någon känner till några roliga spel där man kan köra bmw bilar. jag hittade info om något spel där man kunde köra med 02:or mm men det var längesedan o kan inte hitta det igen. /Mvh Daniel | |
Gasfot |
Till PS2 eller? |
| pc tänkte jag mer på. xbox funkar me | |
| xbox har project gotham racing 2...där kan du köra me m3 e46 och m3 csl | |
|
Även Z4 3.0. Finns redan en tråd om detta. -> Länk |
|
|
need for speed hot pursuit 2 där kan man köra z8 och m5e39 B-M-W |
|
| Mujaffa spillet. hehe =) | |
| I GT4 som kommer nu i vår kan man köra nya M5:an iaf,säkert flera då de finns ett par 100 bilar att välja i mellan... | |
| I GT4 finns som sagt nya M5 men även 120i, 120d, 330,M coupe, M3 E46, M3 CSL, M3 GTR (Race), M3 GTR (Street) samt Z4 3,0 kan ha missat någon (GT4 har redan kommit ut i asien och går att beställa på bl.a ebay, får ett ex kommande vecka) | |
| mongo som jag är glömde jag ju 2002 turbo... | |
|
mad_metzger: Jaså,när släpptes de i Asien? Hur är de me den versionen igentligen,är den bara på japanska eller finns de en engelsk del också? |
|
| I mars kommer GT4 till sverige! Då får man köra M5 E60 på ringen, mums! Måste bara köpa en PS2. | |
|
Forza Motorsport som kommer till X-Box (i april?) innehåller bl.a.: 1997 BMW #43 Team Schnitzer Motorsport GTR 1999 BMW #15 Team BMW Motorsports V12 LMR 2003 BMW #43 BMW Motorsport M3-GTR 2003 BMW #42 BMW Motorsport M3-GTR Mvh, /Wille |
|
|
M femman: Håller med,måste nog köpa ett ps2 igen! efter ha sett screenshots och filmklipp från GT4 så kan man bara inte missa de... |
|
|
Haas: Det släpptes efter jul i japan, har spelat det sen i måndags och det är inte så svårt att förstå fast det mesta står på japanska, då allt "fungerar" som i de tidigare spelen. BMW 320 ETCC är också med i GT4 (glömt den tidigare) |
|
|
mad_metzger: Okej! Men hur är spelet då? lever de upp till sina enorma förväntingar?? |
|
| Haas: Jag tycker det är bättre fartkänsla än i GT3 samt att man kan inte åka lika mycket på ställ då det är mer realistiska återkast än i GT3. GT4 är ljusår roligare än GT Prologe och GT3! | |
|
okej...då finns de ingen återvändå...köpa ett Ps2 igen å sen köpa GT4 när de kommer till Sverige :) Finns de nånting i 4:an som är sämre än va de är i 3:an? |
|
|
Ett äldre PC spel, "Sport Car GT" Där får man köra BMW M3 bla...kul. Mvh/ Peter Hemsida: Länk |
|
| Det enda som jag tycker är sämre är att det är fler "prov" för varje licens och jag tycker att det var dötrist att göra dem medan man bara ville köra på "riktigt", och förstås att japanska är jävligt svårt att fatta ;) | |
V12 LeMans |
GTR-spelet till pc (köpte den i Tyskland i november förra året) Spelet kommer till Sverige i slutet av denna månaden . Bl a BMW Z3M coupe i raceversion . Anderstorp raceway finns i originalspelet . Falkenberg finns att ladda ner på bl a Länk mkt trevligt svenskutvecklat spel . |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.