|
|
|
|---|---|
|
Har funderat på att sätta in en färddator i min lilla älskling, sitter ingen i den nu, men är det mycket krångel att sätta in en, behöver man sätta i givare och skit eller är allt sådant för draget ifrån fabriken tro??? //Tobbe | |
|
Citerar mig själv från ett inlägg med en liknande fråga ifrån igår... "Finns massor med info. ang. denna fråga. Andvänd sökfuntionen här ovan och skriv in tex. "stora färddatorn". Har själv besvarat frågan en hel del gånger. Bakom färddatorn har du kablaget. Har du dubbla kabelstammar och dubbla snabbkontakter då fungerar det att byta datorn. Men på bilar med den lilla datorn så är det ytterst ovanligt att man har dubbla kabelstammar." Lycka till Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
tobhund: Har haft samma funderingar som dig och kommit fram till att du behöver: 65819400833 Moteringssats (ca 1300:-) 62138363580 Yttertemperaturindikator (instrumentet 1600:-) Ovanstående gäller för E36:a utan fördraget kablage för instrumentet. /Fredrik |
|
|
Tack föt tipsen, ska ner och skruva nu och undersöka, om jag har enkel eller dubbel kabelstam nu:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.