AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.013

någon som kan tipsa om en bra bil

bmw,m3
Hejsan!

får min m3 såld nästa vecka.

så jag undrar om de finns någon här på forumet som kan ge lite tips om bra bilar som är till salu gärna sådana ni kikat på själv.

ska helst vara bmw 740 ev,750 e38,an karrosen ska de va eller någon 5serien ev 540 m,m

tacksam för alla tips.

Mvh

bmw,m3
ingen som har något bil förslag.

är de någon som kolllat på bmw 540ia-93 blå som finns här på börsen begärt pris 45000kr

även en bmw 750ia-93 i borås för 27000kr någon som vet nåt om dom bilarna

finns även en bmw 540i 6växlad här på börsen un der jönköpingslän men tycker han begär lite väl mkt 75000kr.

Mvh

Jag tipsade nyss OlofM i en annan tråd..

Jag letade också efter en e38 fram tills i förra veckan när jag hittade "min" bil nere i Tyskland. Det var dock nära att jag slog till på denna: Länk
(bilar till salu) välutrustad, orientblå BMW 740iA -97.

Tror priset går och få ner en hel del eftersom den har stått där länge.. Kanske kan vara nåt?

----
Rasen nicht reisen
bmw,m3
såg fin ut på bilderna. har du sett den live + kört den?

Mvh

Varför vill alla människor att man skall tipsa dem om vilken bil de skall köpa??
Leta bil skall man väl kunna göra själv?
Sådana diskussioner borde kunna hamna på något annat forum.
Påhopp mottages planenligt.
MVH
bmw,m3
Alltid bra med tips om fina bilar visst söker man själv som en liten blå men alltid bra med hjälp.

Mvh

po
77
polman1
Bmw 528iaT-00
Alla vill väl ha tips om en kanon bil....nästan som ny..riktigt överservad och givetvis nästan gratis*s*
tyvärr försvinner alla sådana klipp innan någon ens hunnit säga B i BMW om det nu funnits någon sådan pärla över huvud taget......

Dom bästa ligonen hittar man i dom djupaste skogarna........
Har sett den live och den ser helt ok ut, det enda felet jag såg är att plasten på vänster backspegel sitter lös. Har tyvärr inte provkört.
bmw,m3
Ok Då vet jag, pratade med han och bjöd han 90 men de gick han inte med på, så jag funderar vidare lite grann.

Mvh

Jag kan säga att den stått där väldigt länge. Har också provkört den för ca. ett och ett halvt år sedan men kommer ej ihåg så mycket.

MVH
bmw,m3
ok, då söker jag vidare.

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Hallå bille!
Köp denna
Länk

Häftigt med 6vxl manuell, då kan jag köpa den av dig när du tröttnat!

BMW CS #5139
Ol
99
OlofM
e60-520
Undrar jag vad handlaren gav för den...
bmw,m3
Har pratat med han, den ska va i toppskick men tyckte de nästan lät som en bilhandlare.

någon som kikat på den?

Mvh

bmw,m3
även rullat 26000mil verkar inte vara full servicebok?

Mvh

Tycker du 90´ för en en 740 -97a som står hos en seriös firma och har gått 13k mil verkar vettigt när du samtidigt allvarligt överväger en 750 -96 privat som gått 24k mil för samma pengar? fattar inte riktigt hur du resonerar...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.