|
|
|
|---|---|
|
Dags att piffa upp bilen lite inför våren och inhandla nya fälgar. Vilka fälgar tycker ni andra är snyggast till en svart E39 Touring?? Jag lurar på att köpa Specialen Super DTM från gummihuset.se......verkar se ut ungefär som Rondell 58 tycker jag....någon som köpt dem och har några åsikter?? | |
ET20 |
Här kan du prova själv>>>>> Länk |
ET20 |
Fastnade själv för Breyton Magic R, de kostar lite väl mycket original så kopior av dessa dvs. SMC fälgar har inhandlats av Bil & Motor i Taberg AB >>>>> Länk |
|
Har hittat ett par snygga fälgar i OCL/Brorssons sortiment Dezent "S" heter dom....gillar breda polerade kanter och de ser ju helt rätt ut =) Någon som sett dem i verkligheten?? |
|
ET20 |
Riktigt snygg fälg med bred polerad kant >>>>> Länk |
|
Bmw original ska det vara, 18" styling 32 är mitt tips. Mvh Dragolito Min 525i Svart som synden Länk |
|
| ET20...Snygga SSR GT3 blev på E39an...nice | |
|
Hmmm.....Ja, Fan va snygga Styling 32 är egentligen... Det är ju såna jag har nu, fast 17"......kanske ska behålla dem istället, och lacka upp den som är lite skrapad =) Tål att tänka på.... Well, om någon är intresserad av dessa 17-tummare så är de antagligen till salu för ett vettigt pris!! |
|
|
Fick hem ett par 18" kromade BBS RK här om dan, riktigt snygga till BMW! -= B e e m e r =- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.