|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sänka min E46 Touring, har sett att bl.a. AP har en sats som sänker 40 mm fram och 20 mm bak vilket verkar vara en lagom sänkning, eller ställer en sänkning på 40 mm fram till några problem körmässigt (ta sig över fartgupp, trottoarer m.m.)? Någon som har monterat sådana sänkfjärdar utan att ha bytt dämparna? Erfarenheter? Hur står sig AP jämfört med H&R, Eibach m.fl.? Finns det någon återföräljare för AP i Sverige eller är det endast Schmiedmann som gäller? Har för övrigt försökt maila till dem men deras mailadress fungerar inte... vet någon på vilken mail man når dem? Trevlig helg! //Fredrik | |
kennie_535 |
jag har inte sänkt en E46:a med AP men har haft flera olika sänksatser på min E34 där av en AP 40/20 och nu har ja AP 60/40 och det är bäst jag tycker att AP är suveräna passar som handen i handsken 100% bra |
|
Kanon, tack för svaret! Vart har du köpt AP sänksats? Finns det någon återförsäljare för AP i Sverige? Vilka erfarenheter har du av 40/20 sänkningen, blir det svårt att ta sig över fartgupp, trottoarer o.s.v.? Mvh /Fredrik |
|
kennie_535 |
på min e34 har ja ju nu 60/40 och de går att komma över farthinder om man saxar ordentligt men med 40/20 behövde jag alldrig saxa jag har köpt båda mina AP satser från www.schmiedmann.com och det har alldrig vart nått problem |
|
Då skall jag ta och maila till dem! //Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.