|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett bra pris (tror jag) på Toyo Proxes 215-45-17, nämligen 1785 kr/styck. Någon som har erfarenhet av dessa däck? Skulle vara bra att veta hur de är. | |
| Jag köpte min i våras och är mycket nöjd, men betala bara 1600 om jag inte minns fel | |
|
Det är däck av toppklass. Framförallt så märkte jag flerst positiva egenskaper på blött underlag. Dessutom så är det ett snyggt mönster :-) |
|
| Gummihuset tar 1475:- för Good Year F1'or. Jag har dessa i 255/45-17 och är kanonnöjd med dom. Toyo har jag ingen erfarenhet av och ska jag vara ärlig så kommer jag nog aldrig att få det heller. | |
|
Hej. Vill inte vara elak, men F1:orna är lite för mjuka enligt mitt tycke. Dvs har man många hästkrafter eller kör lite för hårt, så sliter man ut dem ganska fort. Men jag vet att Gummihuset har bra pris på dessa och även rekommenderat 4 st(!) kompisar att köpa dessa. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej Bumper. Jag tycker inte du var elak men vad tyckte dina polare som du rekommenderade att köpa F1'or :-) Mvh Pontus |
|
|
Tjena. De är jättenöjda med sina däck... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Ja, där ser man ! Pontus |
|
| Min farsa har Toyo Proxes på sin Citroen Berlingo Diesel!!!!!!!!! | |
|
Joppe: Då hoppas jag den Berlingon har kompressor är bakhjulsdriftkonverterad, sänkt och cabbad, för annars är den inte värd det. Det är mycket bra däck har jag fått höra nu. Ska slänga på dem om 2 veckor sådär... Bara mina bakdäck tar slut snart :) Det börjar bli gott om svarta, breda GoodYear-sträck här i stan nu... Var ju 4 mm kvar för 2 veckor sedan, men de börjar ge sig nu. :) |
|
Volvo |
Jag körde på Toyo proxes förra året det var mycket bra däck hög slitstyrka mm men jag betalade inte mer än 12oo kr styck för 215 40 17 så 1785 kronor lät lite dyrt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.