|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om den här: Länk Kollar man noga på bilderna tycker jag att den ser väldigt konstig ut där dörrarna möter karossen. BMW brukar väl ha bra mycket bättre passning än så? Sen stämmer inte reflektionerna, dvs att det är inte samma glans, vinkel på dörrarna. Är det bara bilderna eller? | |
|
En bild kan göra sig missvisande ang. färg o färgskiftning, det är nog bara live på plats man kan svara på det, även om dörrarna på höger sida ser omlackade ut på bild kanske dom inte är det..... Sen passning, det är en enkel justering som man ibland får göra på gamla bilar, bara att flytta in låsbygeln så dörren tätar bättre o plåten ligger jämnare med bättre passform. ///Magnus |
|
|
Tycker inte heller att det var speciellt utmärkande...Såg ut att vara en bra bil...Lite "ärg" eller skit på fälgarna+någon liten list borta vad det jag kunde se som inte var riktigt 100. Iofs så kan den säkert vara omlackad på vissa ställen men det är ju normalt på en så gammal bil...Han kanske har bytt skärmarna,då kan det lätt bli lite nyansskillnader... Spekulationer i det blå :) Mvh Janne. |
|
|
Ursäkta mig....Stod faktiskt i annonsen att skärmarna var bytta :) Mvh Janne. |
|
|
Listerna på framskärmarna finns på bilen, dock inte på bilderna, Och ja,, det är lite ärgade fälgar. Nej bilen är inte krockad. Dörren var inte helt stängd på korten,, Och har jobbat som bilplåtis,, så jag vet nog hur jag justerar in dörrar mm på en bil. Just denna dörr flyttades bak ca: 3 mm för att få en jämn springa åt alla håll. Som sagt .. .. Bilen är från -86,, Och du kan aldrig jämföra en BMW av senare årsmodeller med kultur BMW. Och ja,, vissa delar är säkert lackade flera gånger på denna bil. Men det kan nog mer visa på att föregående ägare brytt sig om sin bil. Skulle jag få tillräckligt med stenskott eller en repa på min bil så hade jag garanterat åtgärdat detta med en omlackering. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.