|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nu har texten om Bäckis publicerats. Det var som väntat kul läsning om en snabb BMW. Förhoppningsvis slipper man höra att den inte är så snabb i fortsättningen. | |
|
Synd att dom hade satt på en stel axel från sekelskiftet.Måste ju gå att få det att hålla med delad axel med som M5 corvett ferrari viper jagga med flera. |
|
|
2002tii, Problemet är nog till stor del regelboken. Ska man köra seriös dragracing så får man inte köra med delad axel. Dessutom så monterar man gärna saker som man vet att de håller. Då kan man glömma bort dem efteråt och skruva med resten av bilen. |
|
|
Fick Bilsport igår, redan bläddrat sönder den;) Grymm kärra!! Det finns lite bilder på Qvarnis 528touring "blöjexpress" i den också. Ett bra nummer för BMW intresserade... //Wille |
|
|
Ja ha är det så att man inte får ha delad axel i dragracing?Det viste jag faktist inte.Undrar hur dom gör i importklassen där brukar det ju vara fram hjulsdrivet,puligt att få dit en stel axel där :) |
|
|
2002tii, Man får ha delad axel om man inte kör fort... Importklasserna har rört till det en del för stofilerna i NHRA/SBF. WilleW, Jag skulle förstås inte vilja påstå att blöjexpressen är direkt vacker. Stuket är lite som på en EPA-traktor med allt bjäfs på bilen. |
|
|
Ni som gnäller på Bilsport (och andra tidningar) !!! Varför gör ni inte egna tidningar ???? Då slipper ni se traktorer, och ni får själva bestämma vad som ska skrivas och visas ! Funktion före styling! |
|
BMW-Yoda |
Tacka vet jag BMW-total. Bästa tidningen. BMW-Yoda |
|
Sen så är ju Perfomance BMW och BMW TUNING rätt bra med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.