|
|
|
|---|---|
bmw750@ |
vad e lämpligt att ha som andra bil--alltså slit o släng bil?? kom med förslag o länkar!!! vad låter om natten??jo alla som sover dåligt för att dom inte har en bmw |
|
518i E28! /// Gunnar E. |
|
|
i vilken prisklass tänker du dig? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
bmw750@ |
högst 10laxar.. vad låter om natten??jo alla som sover dåligt för att dom inte har en bmw |
|
E30 eller E28 eller E34 520 12v... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Länk Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Ska du ha en slit-och-slängbil är det nog bättre att hitta en 518 eller 318 med M10-fyran, än att köpa en sexcylindrig. Oftast lugnare körda, och klart billigare att köra och hålla i ordning. Att jag säger 518i E28 beror dels på att jag är väldigt nöjd med min egen, dels på att det finns rätt många hyfsade, bra utrustade exemplar eftersom dom såldes i mängder 87-88 (den som kallas 518iS, med servo, c-lås, shadowline och 528;ans plyschinredning). Fanns i diamantsvart och Lachssilber och någon ljusare silver. Den var populär som tjänstebil de åren.... Finns dessutom gott om begagnade reservdelar att tillgå, på skroten och via Powerbörsen. /// Gunnar E. |
|
|
Kolla på www.annonsdirekt.se där finns mkt billiga bilar i GBG trakten! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
bmw750@ |
tacka för tipsen...gillar e30 ngt fruktansvärt har aldrig gillat formen hos e28 tyvär...men som sagt en 518is verkar ju va ngt ändå..billigt o bra ska det va..kan ju inte köra 750:n jämt.. vad låter om natten??jo alla som sover dåligt för att dom inte har en bmw |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.