|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
randrup |
Tack för alla svar! =) /randrup |
|
Trevligt att folk föreslår en E34 525i T, det skulle jag också göra. Som av en händelse kan jag sälja min, även om jag nästan hellre säljer 528:an, och köper en K 1200 RS i stället. Min 525 saknar AC, vilket jag ser som en fördel på en "gammal" bil. En sak mindre att reparera sedan, eller hur? Faktum är att den inte blir speciellt het inuti på sommaren (svensk sommar alltså), och eftersom den har dubbla takluckor, försvinner värmen på en gång när de öppnas. Det talas mycket om skick på bilar. Jag köpte den med 13000 mil på mätaren. Man undrar om någon har suttit i baksätet innan jag köpte den. Åtminstone är bakdörrarna tröga! Sedan kan man också undra om någon har transporterat något i bagageutrymmet, när det inte finns några slitmärken. Fortfarande finns Pirelli-sommardäcken från -96, även om det är dags att byta dem nu... Det är en riktig glidarbil, även om den har lite mycket (o)ljud... Köpte nämligen Raka rörs rostfria system. Borde man ha köpt original i stället? Systemet som fanns hade ju hållit i tio år! Sist men icke minst, på semesterresor går den på 0,81-0,82 l/m, till och från jobbet blir snittet 1,0 l/m (13 km enkelväg, nästan hälften tätort). Leif L |
|
| Jag kan rekommendera en e30 325. Jag har haft en å det e en rolig bil. Fast kanske ingen superkärra på vintern som sagt... Min var avställd då. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.