|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Hutz. Vi gör upp om den där frågan på skoterleden vecka 5. :-P Känns det inte tungt att få stryk av 328:or förresten? Flåklypa |
|
|
Smartass: Okej, då är jag med. Men jag tror inte tyskarna gråter blod om Hammarström kör mittennior t ex :) Dåligt exempel jag vet. Flåklypa: Kör du skoter? Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Flåklypa: Precis som denna tråd startade med, min bil är 0,001 sekund snabbare än din (18års fasoner), om jag jämför tiderna för BMW-träffen 2004 så var 328:an 0,096 sekunder snabbare än mig... Året före gick ju inte att jämföra eftersom dom sa att tiderna var minst en halv sekund sämre generellt 2004. Och som du jämt förespråkar så är de inte 0-100 som gäller utan kraften i fart, summa sumarum blir att starten ska inte jämföras om en bil är snabbare än någon annan, men faktum säger att han fick en bättre start än mig, tror du att han skulle varit snabbare om vi hade kört flygande start från t.e.x 50 och uppåt??? |
|
|
Njae, jag Hutz och några till ska till fjällen och hyra skoter den veckan. En grej vi gör någon gång per säsong. Jag är f.ö 100% säker på att han skämtade när han sade att jag haussar Aeron. Däremot vill han nog slänga på lite ved i elden mot mig. :-) Flåklypa |
|
|
Det är få saker som får igång dig, men det där med 328:orna är en...hi hi hi. Flåklypa |
|
| Se då till att ni hyr något trevligt med fart i,en normal hyrskoter är väl lika upphetsande som en orange Volvo242L-76 | |
| Kanske en 262 men inte mycket bättre, de som finns och hyra är Yamaha Viper 700-04 eller Polaris xc 600-05 båda har ungefär 125hk, så de räcker! Tycker det är minst lika roligt och roligare som att köra M3 E46! Kostar inte mer än 1200:- för ett dygn, o de är de faktiskt värt! | |
| 1200:- dygnet för dessa maskiner är ett fynd inga värstingar men ack så roliga busmaskiner speciellt XC600an. | |
stefannorr |
J.Dredd< Du behöver knappast skriva e39 and fel..räcker me o läsa varannan tråd på forumet ungefär som handlar om fel av olika kaliber...dock så är inte kvaliten sämre än många andra bilar,men inte är den bättre...däremot en komfort o njutningsmakin/bil. |
|
Okej på det viset. Ja det är inte mycket som slår skoter i kulfaktor. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.