|
|
|
|---|---|
|
Mors Spekulerar ju för fullt på en fin 328 E36 -95 sedan med M optik i Tyskland. Fick idag bilder närbilder på fälgarna, genom dom kan jag se att stötdämparna är gula...& fjädrarna är röda. Vad sitter på bilen tro? Den ser lite lägre ut än en bil med M-Chassie... | |
|
Lita vad som helst känns det som, Gula Koni? röda eibach fjädrar? Bäst att fråga, det borde de ju ha koll på. Mvh, /Wille |
|
| Nej, denna handlaren har INTE koll på sånt...därför tror jag mig kunna göra ett klipp på bilen, detta känns ju som ett Påskägg... ;) | |
|
Bilstine (stavning?) dämpare? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det stämmer, Bilstein Sprint är också gula Mvh, /Wille |
|
| Jamex kanske? De har gula dämpare och röda fjädrar. Men det har FK också. | |
| mosse: får vi inte så bilderna? | |
| Visst, om någon kan lägga dom på en server...man kan TYVÄRR inte posta bilder här ju... ;) | |
| Eller så kan det vara en billig skräpsänkningssats av typ samma fabrikat som jag köpte i tyskland till min Golf... Gula dämpare å röda fjädrar, 2000 för alltsammans runt om. | |
|
Usch då... :-( Allt är inte guld som glimmar... Såg på bilderna att skärmkanterna var taskigt valsade. inte snyggt! |
|
|
Mosse: Taskigt valsade skärmkanter ska man passa sig noga för. Kan börja rosta och det ser för jävligt ut om man inte har fälgar som breddar tillräckligt samt att det är super ingrepp i skärmarna om man vill ta bort det. Tror att det är läge o titta vidare på andra bilar. Länk |
|
|
Det är läge att SPARA lite pengar & köpa en M3.... ;) |
|
|
Koni's modellsortiment är iaf: Röda - likvärdiga original Gula - "racing", "ride-height-adjustment", coil overs Svarta - för äldre bilar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.