|
|
|
|---|---|
|
Tänkte i första hand på M5 E39 fälgar (18"). Nån som vet? | |
| vikten ett par M-fälgar bör inte väga sååå mkt, finns säkert info om det här eller på nån annan site | |
|
Hej har precis köpt kopior... De smalare ekrarna går inte ihop lite som de gör på orginalet. Det lilla M/// emblemet har inte rätt färger och sitter dåligt. Orginal ser mer genomarbetade ut. Mina ekrer är likosm stela o raka. Tror det är de vanligaste kopiorna jag har Som specilafälgar säljer. jag köpte 18" Länk Hoppas det hjälper |
|
| PS mina kopior väger inte mkt heller. Blev glatt övraskad trodde jag skulle få harvar omkring med bumlingar i hjulhusen. MKT nöjd. | |
|
Mig veterligen står det "BMW" och eventuellt en logga i alla originalfälgar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| rätta mig gärna men är det inte BBS eller Ronal som gjort dem i så fall står det väl ingutet på insidan. | |
|
Det finns många underleverantörer av originalfälgar till BMW, bl a Lemmerz, Mahle, AAG, BBS och Fundo. De brukar få sätta sin stämpel där det passar bäst, så det kan bli antingen på fram- eller baksida. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
rsarits |
Alla mina 13st BBS-tillverkade "originalfälgar" har BMW ingjutet i fälgen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.